Αναζήτηση
Προχωρημένη αναζήτηση
Εταιρεία Κατάλογος Νέα Θέματα Μικρές Αγγελίες Διαφημιζόμενοι Χρήσιμα
graphicarts.gr > Ενημέρωση > Αρθρα - Θέματα 20 Ιουλίου 2019 | Τελευταία Ενημέρωση: 20/07/2019
Αρθρα - Θέματα
  Νέα - Ανακοινώσεις
  Νέες εκδόσεις
  Τεχνικά Θέματα
  Διαγωνισμοί
  Εκθέσεις - Συνέδρια
  Παρουσιάσεις εξοπλισμού
  Παρουσιάσεις προϊόντων
  Παρουσιάσεις υπηρεσιών
  Drupa 2008
  Drupa 2012
  Drupa 2016
  Outside
  Graphica 2017

Marketing Services

Ο πιο αξιόπιστος οδηγός σας παρέχει τη βάση δεδομένων του για στοχευμένη προβολή
Θα σας χρειαστούν
Τεχνικά θέματα
Links

Πώς η συσκευασία του προϊόντος επηρεάζει τις αποφάσεις στις αγορές μας
Πώς η συσκευασία του προϊόντος επηρεάζει τις αποφάσεις στις αγορές μας Η πρώτη εντύπωση μετράει. Όταν τα ράφια είναι γεμάτα από πολλά ίδια προϊόντα διαφορετικών εταιρειών,  αυτός ο παράγοντας μπορεί να είναι καθοριστικός για την απόφαση αγοράς του καταναλωτή. Αλλά σε τι βαθμό επηρεάζει η συσκευασία τις επιλογές μας στην αγορά;
 
Είναι γεγονός ότι τα προϊόντα έχουν στην διάθεσή τους περίπου επτά δευτερόλεπτα για να κάνουν καλή εντύπωση στον πιθανό καταναλωτή. Ο αποτελεσματικός σχεδιασμός, όχι μόνο επιτρέπει στον καταναλωτή να πάρει πιο γρήγορα και εύκολα αποφάσεις, αλλά και μαγνητίζει το βλέμμα, τραβώντας έτσι την προσοχή του. Έρευνες δείχνουν ότι τουλάχιστον το ένα τρίτο της λήψης της απόφασης για την αγορά ενός προϊόντος εξαρτάται από την συσκευασία του, μαζί με τις προσωπικές προτιμήσεις. Αυτό σημαίνει ότι μερικές φορές η συσκευασία μπορεί να είναι τόσο σημαντική, όσο και το περιεχόμενό της.

Ο πιο εύκολος τρόπος να τραβήξεις την προσοχή με το προϊόν σου είναι η σωστή επιλογή χρώματος. Είναι ο πιο άμεσος και απλός τρόπος να ενοποιήσεις ένα εμπορικό σήμα και να το διαχωρίσεις οπτικά από τα υπόλοιπα. Ωστόσο, οι αποχρώσεις πρέπει να είναι ελκυστικές για την αγορά στην οποία απευθύνεσαι και στον σωστό τόνο για να μπορέσει ο καταναλωτής να αναγνωρίσει το είδος του προϊόντος. Για παράδειγμα, το κίτρινο έχει την τάση να εμπνέει ευτυχία, ενώ το μαύρο σημαίνει τον έλεγχο δύναμης. 

Αλλά δεν είναι σημαντική μόνο η γρήγορη, πρώτη εντύπωση. Η ποιότητα της συσκευασίας είναι μια σημαντική πτυχή επίσης. Σύμφωνα με την έρευνα το 52% των online καταναλωτών λένε ότι θα επέστρεφαν για επιπλέον αγορές από μια εταιρεία εάν λάμβαναν τα προϊόντα τους σε premium συσκευασίες. Επίσης το 90 % των καταναλωτών επαναχρησιμοποιούν της συσκευασίες ή τις σακούλες μετά την αγορά. Τέλος, το 40% θα κοινοποιούσε την φωτογραφία μιας συσκευασίας που θεωρεί ενδιαφέρουσα. Με αυτή τη κίνηση συνιστούν στους φίλους τους το προϊόν  και ίσως αργότερα να γίνουν και αυτοί πελάτες.

Ο τρίτος τρόπος να ξεχωρίσει η συσκευασία στο ράφι είναι η οικολογική συνείδηση. Η βιώσιμη συσκευασία είναι δημοφιλής στους σημερινούς πελάτες. Έτσι, τα ανακυκλώσιμα υλικά είναι ένα μπόνους για τις επιχειρήσεις και το περιβάλλον.

Πέρα από αυτούς τους παράγοντες, υπάρχει ένα ακόμα πράγμα που πρέπει να έχουμε κατά νου: Ασχολούμαστε με συσκευασία και, ως εκ τούτου με κάτι που πρέπει να είναι λειτουργικό. Πρέπει να μετακινείται εύκολα, να περιλαμβάνει μόνο το απαραίτητο κείμενο και, το σημαντικότερο, να προστατεύει το προϊόν στο εσωτερικό.

Πηγή: blog.drupa.com
Απόδοση άρθρου στα Ελληνικά: Γιώργη Δ.
Διαβάστε επίσης
08/07/2019 : Οι 6 κανόνες της οπτικής ιεραρχίας που θα σας βοηθήσουν να σχεδιάζετε καλύτερα
05/07/2019 : Θερμομεταφορά VS Sublimation Printing
25/06/2019 : Πώς να σχεδιάσετε την πρώτη σας συσκευασία
18/06/2019 : Tο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου Γυναικών 2019 γιορτάζει με αυτά τα φανταστικά Design και Animation Projects
26/03/2019 : 18 χρήσιμα tips για το illustrator
15/12/2018 : Επενδύστε στο σωστό τσίγκο
02/11/2018 : Βιομηχανική εκτύπωση
14/07/2018 : Ελαχιστοποιώντας την μετανάστευση του μελανιού
10/07/2018 : Συμβουλές για αύξηση της ανταπόκρισης του Direct Mail
22/06/2018 : Το Direct Mail στην εποχή της αυτοματοποίησης
06/03/2018 : Περιβαλλοντικές επιπτώσεις του χαρτιού: μύθοι και αλήθειες
27/02/2018 : Digital Days 2018: Labels & Package Printing
08/02/2018 : European Sign Expo 2018
28/01/2018 : Αιγυπτιακό κυανό
07/01/2018 : Οι 4 κορυφαίοι τομείς που αναπτύσσονται ταχύτερα στη βιομηχανική εκτύπωση
28/12/2017 : Το Ultra Violet χρώμα της χρονιάς 2018 από την Pantone
30/11/2017 : Οι Γραφικές Τέχνες στο απόσπασμα
21/11/2017 : Πώς η ψηφιακή εκτύπωση κυματοειδών χαρτονιών δημιουργεί νέες ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις
18/09/2017 : Οι Ηπειρώτες τυπογράφοι της Βενετίας (μέρος 3ο)
17/09/2017 : Οι Ηπειρώτες τυπογράφοι της Βενετίας (μέρος 2ο)
16/09/2017 : Οι Ηπειρώτες τυπογράφοι της Βενετίας (μέρος 1ο)
15/09/2017 : ΤΥΠΟΓΡΑΦΙΑ - Η σπουδαιότητα της Ιστορικής γνώσης ως άρρηκτη συνέχεια της εξέλιξης (μέρος 2ο)
13/09/2017 : ΤΥΠΟΓΡΑΦΙΑ - Η σπουδαιότητα της Ιστορικής γνώσης ως άρρηκτη συνέχεια της εξέλιξης (μέρος 1ο)





Google+ | Επικοινωνία | Όροι χρήσης | ΒΙΒΛΙΟ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ © 2006 All rights reserved Designed by ORGINSTUDIOS.COM