graphicarts.gr > > - 21 2019 | : 21/05/2019
-
  -
 
 
 
  -
 
 
 
  Drupa 2008
  Drupa 2012
  Drupa 2016
  Outside
  Graphica 2017

Marketing Services


Links

Email Marketing:

Γρφει η Διονυσα Δ. Γιργη, Βιβλο Γραφικν Τεχνν
 

Στις μρες μας, το email παζει σημαντικ ρλο στην ζω μας και ιδιατερα στην ζω μας μσα στην επιχερηση. Ως εργαλεο δουλεις, μας δνει την δυναττητα να επικοινωνομε με τους συναδλφους μας, τους προμηθευτς μας και τους πελτες μας. Πς μως μπορομε να χρησιμοποισουμε αποτελεσματικ το email με σκοπ να προωθσουμε την επιχερησ μας σε νους, εν δυνμει, αλλ και υφιστμενους πελτες μας;


Για εκατοντδες χρνια, οι επιχειρσεις χρησιμοποιον διαφημιστικς καμπνιες που φτνουν στο κοιν μσω πολλν, διαφορετικν μσων,  προκειμνου να κνουν γνωστ την παρουσα τους και να προωθσουν τα προντα και τις υπηρεσες που προφρουν. Υπρχουν πολλ δη διαφημιστικν εκστρατειν, και τα κριτρια με τα οποα μια επιχερηση επιλγει το εδος της καμπνιας που θα χρησιμοποισει διαφρουν ανλογα με την εποχ, την επιχερηση, το προν και τον κλδο στον οποο δραστηριοποιεται.


Τα τελευταα χρνια, να εδος διαφημιστικς καμπνιας ιδιατερα δημοφιλς και αποτελεσματικ για τις επιχειρσεις εναι το email marketing. Σε αντθεση με το - επσης αποτελεσματικ - direct mail, το email marketing εναι μια οικονομικ λση επικοινωνας καθς οι επιχειρσεις δεν χρειζεται να ξοδψουν πολλ χρματα προκειμνου να στελουν το μνυμ τους στους δυνητικος πελτες τους. Επιπλον, δεδομνου του μεγλου αριθμο χρηστν του διαδικτου, οι επιχειρσεις εναι σε θση να προσεγγσουν να αρκετ μεγαλτερο ποσοστ πιθανν πελατν μσω του email marketing.

 

λοι μας γνωρζουμε καλ τι το email χει γνει να απ τα κυραρχα μσα επικοινωνας, και αυτς εναι νας απ τους βασικος λγους που οι χρση του στην προθηση της επιχερησης φρνει αξιλογα αποτελσματα. Φυσικ, δεν θα πρπει να παραμελομε και τα υπλοιπα μσα διαφμισης, καθς οι συνδυαστικς καμπνιες εναι αυτς που φρνουν τα μεγαλτερα αποτελσματα.

 

Τρποι διαφμισης μσω email marketing

  • Αποστολ email σε υφιστμενους και πιθανος πελτες
  • Διαφμιση μσω banner σε email λλης επιχερησης

 

Αποστολ email σε υφιστμενους και πιθανος πελτες

Η Αποστολ email σε υφιστμενους και πιθανος πελτες, εναι κτι σαν την αποστολ ενς ενημερωτικο φυλλαδου στο κοιν-στχο της επιχερησς σας. Μπορε να προωθε τα προντα /και τις υπηρεσες σας, μια ειδικ προσφορ κπτωση, μια σημαντικ ανακονωση σχετικ με την επιχερησ σας, κ.. Η αποστολ μπορε και –πολλς φορς-  πρπει να εναι στοχευμνη, ανλογα με το θμα της. Η στχευση του αποδκτη γνεται με σνθετα κριτρια, στε η καμπνια να χει καλτερα αποτελσματα. Αυτ το εδος καμπνιας θα πρπει να επαναλαμβνεται αν τακτ χρονικ διαστματα (εβδομαδιαα μηνιαα), ειδικ στην περπτωση που το κοιν στο οποο απευθνεστε δεν σας γνωρζει.

 

Διαφμιση μσω banner σε email λλης επιχερησης

νας λλος τρπος προθησης των επιχειρσεων μσω email εναι η αγορ διαφημιστικο χρου σε email λλης επιχερησης, διαφορετικς φσης απ τη πρτη, αλλ που στοχεει στο διο κοιν. να παρδειγμα εναι το μηνιαο ενημερωτικ newsletter του Βιβλου Γραφικν Τεχνν. Φυσικ, στην συγκεκριμνη περπτωση την στχευση την ορζει η επιχερηση που στλνει το email και χι o διαφημιζμενος σε αυτ. Η τακτικ αυτ εναι ιδιατερα ωφλιμη για επιχειρσεις που στοχεουν στην αναγνρισ τους μσω του χτισματος του brand name τους, και το κστος της εναι αρκετ χαμηλ.

 

Και στους δο τρπους προθησης μσω email τα αποτελσματα εναι μετρσιμα και ο διαφημιζμενος λαμβνει στατιστικ στοιχεα απ την καμπνια του.

 

Γιατ πρπει να επαναλβω την αποστολ email μσα σε μικρ χρονικ διστημα απ την πρτη;

Αυτ συμβανει κυρως διτι:

Σε περπτωση που ο πελτης δεν σας γνωρζει, θα πρπει να του υπενθυμσετε ποιος εστε και τι προσφρετε. Μη ξεχντε τι δεν εστε ο μνος που τον χει προσεγγσει για να του πουλσει να προν μια υπηρεσα. Στις οικονομικ ανεπτυγμνες κοινωνες, που υπρχει πλον υπερπροσφορ προντων και υπηρεσιν, και η προσοχ του καταναλωτ βομβαρδζεται απ πληθρα ερεθισμτων, η υπενθμιση καθσταται αναγκαα συνθκη επιβωσης των προντων. Σε αυτ ακριβς αποσκοπον οι επαναλαμβανμενες ενργειες.   Επιπλον, η διρκεια προσοχς των καταναλωτν εναι μικρ. Στχος της επαναλαμβανμενης ενργειας εναι να διεκδικσει μρος του χρνου της προσοχς που δνει ο καταναλωτς στα διαφημιστικ μηνματα που λαμβνει και στην συνχεια να προχωρσει στα επμενα στδια της διαδικασας αγορς.

 

Διαδικασα αγορς:

Οι πελτες πρπει

  • Να γνωρσουν το προν την υπηρεσα που τους προσφρετε
  • Να το συσχετσουν με μια ανγκη τους
  • Να το προτιμσουν ναντι λλων και να το αγορσουν
  • Να μενουν ικανοποιημνοι
  • Να το συστσουν σε λλους και να το ξαναπροτιμσουν οι διοι

 

Επομνως, εντοπστε και στοχεστε το κοιν σας, ενημερστε το για την παρξ σας, τα προντα και τις υπηρεσες που προσφρετε, δστε του χρνο να σας γνωρσει και να σας εμπιστευτε, καταγρψτε και αξιοποιεστε τα αποτελσματα της πρτης καμπνιας και ξανα-συστηθετε.


Το Βιβλο Γραφικν Τεχνν, με εμπειρα χρνων στην δημιουργα και υλοποηση εκστρατειν email marketing και με εργαλεο την πλον ενημερωμνη βση δεδομνων εντς του κλδου των γραφικν τεχνν (9.500 email επιχειρσεων) αλλ και εκτς του κλδου (65.000+ email επιχειρσεων), εναι ο καλτερος συνεργτης σας για μια επιτυχημνη εκστρατεα email marketing. Ετε ενδιαφρεστε για αποστολ email σε υφιστμενους και πιθανος πελτες για Διαφμιση μσω banner στο μηνιαο μας ενημερωτικ newsletter για τις γραφικς τχνες, μη διστσετε να επικοινωνσετε μαζ μας στο 210.9969891 στο μσω της Φρμας Επικοινωνας.
 

15/12/2018 :
02/11/2018 :
14/07/2018 :
10/07/2018 : Direct Mail
22/06/2018 : Direct Mail
06/03/2018 : :
27/02/2018 : Digital Days 2018: Labels & Package Printing
08/02/2018 : European Sign Expo 2018
28/01/2018 :
07/01/2018 : 4
28/12/2017 : Ultra Violet 2018 Pantone
30/11/2017 :
21/11/2017 :
18/09/2017 : ( 3)
17/09/2017 : ( 2)
16/09/2017 : ( 1)
15/09/2017 : - ( 2)
13/09/2017 : - ( 1)
26/06/2017 : BIOMEX FESPA 2017
20/06/2017 : FESPA 2017
16/06/2017 : Durst Brixen
14/06/2017 : Email Marketing:
07/06/2017 : Zapadel FESPA 2017
02/06/2017 : Fespa 2017 - Tsekmeres
02/06/2017 : FESPA 2017:
01/06/2017 : Horror Vacui* | design
30/05/2017 : FESPA 2017: Graphcom
29/05/2017 : Polyprint @ FESPA 2017
26/05/2017 : H Drupa 2020
24/05/2017 : IMAGCO @ FESPA





Google+ | | | 2006 All rights reserved Designed by ORGINSTUDIOS.COM