Αναζήτηση
Προχωρημένη αναζήτηση
Εταιρεία Κατάλογος Νέα Θέματα Μικρές Αγγελίες Διαφημιζόμενοι Χρήσιμα
graphicarts.gr > Ενημέρωση > Νέα - Ανακοινώσεις 23 Σεπτεμβρίου 2018 | Τελευταία Ενημέρωση: 01/01/1970
  Αρθρα - Θέματα
Νέα - Ανακοινώσεις
  Νέες εκδόσεις
  Τεχνικά Θέματα
  Διαγωνισμοί
  Εκθέσεις - Συνέδρια
  Παρουσιάσεις εξοπλισμού
  Παρουσιάσεις προϊόντων
  Παρουσιάσεις υπηρεσιών
  Drupa 2008
  Drupa 2012
  Drupa 2016
  Outside
  Graphica 2017

Marketing Services

Ο πιο αξιόπιστος οδηγός σας παρέχει τη βάση δεδομένων του για στοχευμένη προβολή
Θα σας χρειαστούν
Τεχνικά θέματα
Links

Συνέντευξη από τον Patrick V. Valtin στον Δημήτρη Τσουκαλά


Ο διεθνούς φήμης σύμβουλος και εκπαιδευτής λίγο πριν βρεθεί στην Αθήνα την Τετάρτη 8 Νοεμβρίου για την ημερίδα "Αύξηση των Πωλήσεων σε Περίοδο Κρίσης" μίλησε στο advertising.gr για την μαγική τέχνη των πωλήσεων.

Συνέντευξη στον Δημήτρη Τσουκαλά

Ο Patrick V. Valtin ειδικεύεται στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των επιχειρήσεων και στην αξιολόγηση ανθρώπινου δυναμικού.  Έχει εκπαιδεύσει περισσότερα από 75.000 άτομα σε 30 χώρες σε όλο τον κόσμο και έχει επιβλέψει την αξιολόγηση 20.000 υποψηφίων για 4.000 πελάτες. Την Τετάρτη 8 Νοεμβρίου ο διεθνούς φήμης σύμβουλος και εκπαιδευτής θα βρεθεί στην Ελλάδα για την ημερίδα που διοργανώνει η Direction Business Network, σε συνεργασία με την εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων AMT Consultants, στο Πολιτιστικό & Συνεδριακό Κέντρο «Δαΐς», με θέμα «Αύξηση των Πωλήσεων σε Περίοδο Κρίσης» (https://www.eventora.com/el/Events/imerida-poliseon). Λίγες ημέρες πριν βρεθεί στη χώρα μας, μίλησε στο advertising.gr  για τις πωλήσεις στη σημερινή δύσκολη εποχή της οικονομικής κρίσης, τα μυστικά που θα πρέπει να γνωρίζει κάθε πωλητής, τη στρατηγική «Pull Selling», αλλά και όλα τα κοινά στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα κορυφαία στελέχη πωλήσεων.

Ποιο θα είναι το βασικό μήνυμα της παρουσίασης; Τι θα προσπαθήσετε να περάσετε στο κοινό;

Σε μια εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά, ο ρόλος και η σημασία των επαγγελματιών των πωλήσεων έχει αλλάξει δραματικά. Οι μέρες που κάποιος μπορούσε «απλά» να εστιάζει στο να πουλάει κάτι στους πελάτες, έχουν περάσει. Σήμερα, η διαδικασία των πωλήσεων έχει αποκτήσει νέες διαστάσεις: οι πελάτες σας έχουν τύχει πολλών προτάσεων για πωλήσεις, βγάζουν χρήματα με μεγαλύτερη δυσκολία και έχουν αναπτύξει μια εγγενή καχυποψία για όποιον προσπαθεί να τους πουλήσει κάτι. Πώς αντιδράτε σε αυτήν τη νέα «τάση αγοραστικής συμπεριφοράς» και πώς καθιστάτε τους εαυτούς σας απαραίτητους για τους πελάτες σας; Με τη «New Era Selling Strategy», όπως την αποκαλώ, την οποία και θα παρουσιάσω στο πλαίσιο της ημερίδας.

Πώς μπορεί μια επιχείρηση να αυξήσει τις πωλήσεις της σε μια περίοδο οικονομικής κρίσης; Πού θα πρέπει να εστιάζει κατά κύριο λόγο;

Θα πρέπει να εστιάζει κυρίως στην οικοδόμηση μακροπρόθεσμων σχέσεων με τους πελάτες της. Σήμερα -περισσότερο από ποτέ- θα πρέπει να σκεφτόμαστε την αξία που θα έχει κάτι για όλη τη ζωή του πελάτη και να είμαστε διατεθειμένοι να επενδύσουμε (χρόνο και ενέργεια), προκειμένου να κερδίσουμε την πιστότητα των πελατών. Η προσπάθεια για ένα γρήγορο «κλείσιμο» της πώλησης δεν φέρνει πια αποτελέσματα. Οι πελάτες θέλουν περισσότερα από «απλά» το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρεις. Θέλουν συναλλακτικές σχέσεις που βασίζονται στην εμπιστοσύνη και τους κάνουν να νιώθουν πως τους φροντίζουν. Επίσης, και κυρίως, χρειάζονται να πιστεύουν πως βρίσκεστε στο πλευρό τους, για να τους βοηθήσετε να λύσουν κάθε πρόβλημα. Οι εξαιρετικοί επαγγελματίες των πωλήσεων, οι οποίοι θα επικεντρωθούν στη συνεχή ανάπτυξη σχέσεων που βασίζονται στη «φροντίδα» με τους πελάτες, θα είναι αυτοί που θα κερδίσουν μερίδια αγοράς. Τα στελέχη πωλήσεων που εργάζονται κυρίως για τις προμήθειες τους θα υποφέρουν και τελικά θα «εξαφανιστούν».

Στο πλαίσιο της ημερίδας, θα αναφερθείτε και στην έννοια «Pull Selling». Μπορείτε να μας εξηγήσετε τι ακριβώς περιλαμβάνει και τι την καθιστά πλέον πιο επιτυχημένη πρακτική από το “Push Selling”;

Το Pull-Selling είναι φιλοσοφία περισσότερο από τεχνική.  Έχει να κάνει με το να δείχνεις αυθεντικό, αληθινό ενδιαφέρον για τις επιθυμίες και τις ανάγκες του πελάτη και παράλληλα να είσαι παθιασμένος με την προσφορά υποστήριξης, βοήθειας και λύσεων. Το «Pull-Selling» είναι ένα βήμα πιο μπροστά από την πώληση που συνδυάζεται με την παροχή συμβουλών (consultative selling), καθώς πραγματικά εστιάζει στο να κάνει έναν πελάτη «πιστό» για όλη του τη ζωή και όχι στην επίτευξη δυο-τριών πωλήσεων. Οι μέρες που μπορούσες να «κλείσεις» μια πώληση επειδή είχες ένα καταπληκτικό προϊόν έχουν παρέλθει. Στην πραγματικότητα, στο σημερινό δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, η επιτυχία όσον αφορά τις πωλήσεις δεν σχετίζεται καθόλου με το προϊόν σου! Αντίθετα, σχετίζεται απόλυτα με την ικανότητά σου να οδηγείς με φυσικό τρόπο τον πελάτη στο σημείο που θα θέλει να αγοράσει από εσένα!

Θεωρείτε πως οι πωλήσεις έχουν να κάνουν κυρίως με το θυμικό και τα συναισθήματα;

Ό,τι κι αν πουλάει κανείς, θα πρέπει να καταλάβει πως η διαδικασία για την αγοραστική απόφαση - εννοώ τη διαδικασία λήψης αποφάσεων που κάνει τον πελάτη να αποφασίσει να αγοράσει κάτι από κάποιον- δεν είναι ΠΟΤΕ απολύτως βασισμένη στη λογική. Στην πραγματικότητα, η απόφαση αυτή είναι περισσότερο συναισθηματική από ό,τι ρεαλιστική. Είναι κάτι που έχω αποδείξει πως ισχύει σε κάθε είδους βιομηχανία. Μόλις 10% των επαγγελματιών του χώρου των πωλήσεων το έχουν καταλάβει, αλλά κάνουν περισσότερες πωλήσεις από ό,τι το υπόλοιπο 90%.

Ένας σημαντικός κανόνας που θα πρέπει κανείς να κατανοήσει είναι ο εξής: η διαδικασία για τη λήψη μιας αγοραστικής απόφασης ακολουθεί τους κανόνες του «perception», της εντύπωσης - οι πελάτες θα σου δώσουν τα χρήματά τους όταν σχηματίσουν την εντύπωση πως παίρνουν τη σωστή απόφαση. Αυτό βασίζεται απόλυτα στη συμπεριφορά σου, το πάθος και την αφοσίωσή σου ως πωλητή.

Μπορεί κάποιος να εκπαιδευθεί για να γίνει επιτυχημένο στέλεχος πωλήσεων ή θα πρέπει να διαθέτει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά εκ των προτέρων;

To πιο σημαντικό χαρακτηριστικό των κορυφαίων στελεχών πωλήσεων είναι η ασυμβίβαστη αφοσίωσή τους στην προσφορά βοήθειας στους πελάτες τους και η αποφασιστική διάθεσή τους να τους συνδράμουν στην προσπάθειά τους να πάρουν τη σωστή αγοραστική απόφαση. Ο καθένας μπορεί να αναπτύξει μια τέτοια προσωπικότητα ή ένα τέτοιου είδους προφίλ, αρκεί: α) να πουλάει κάτι στο οποίο πιστεύει και β) να διαθέτει την οπτική γωνία που του επιτρέπει να δει πως κανείς άλλος δεν προσφέρει το ίδιο επίπεδο υπηρεσιών και υποστήριξης.  Έχω δει πολλές φορές ανθρώπους στους οποίους δεν άρεσαν οι πωλήσεις μέχρι τη στιγμή που κατάλαβαν πως στην ουσία είναι να βοηθάς τον πελάτη να πάρει τη σωστή αγοραστική απόφαση. Εάν πραγματικά καταλαβαίνεις αυτό το concept, μπορείς να εξελιχθείς σε ένα κορυφαίο στέλεχος πωλήσεων, ανεξάρτητα από το ποιο μπορεί να είναι το υπόβαθρό σου.

Όλα, πάντως, τα κορυφαία στελέχη πωλήσεων έχουν κάποια κοινά χαρακτηριστικά. Τα στοιχεία που τους κινητοποιούν είναι η απόδοση, το πάθος, οι άνθρωποι, οι προκλήσεις και οι υπηρεσίες.

Η οικονομική κρίση πώς έχει επηρεάσει τους πελάτες;  Έχει αυξήσει τις απαιτήσεις τους;  Έχει κάνει πιο δύσκολη την προσέγγισή τους;  Έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο θα πρέπει κανείς να τους πλησιάζει;

Οπωσδήποτε! Το ανέφερα και προηγουμένως. Ο πελάτης έχει γίνει πιο ευαίσθητος όσον αφορά το κόστος και πιο επιφυλακτικός όσον αφορά τους προμηθευτές, φοβούμενος τους αφερέγγυους εξ αυτών. Μπαίνει πιο εύκολα στον πειρασμό να σε «ρίξει» στις διαπραγματεύσεις και είναι πιο διστακτικός στη λήψη αγοραστικών αποφάσεων. Παράλληλα, όμως, όλοι έχουν αναπτύξει μια ισχυρή ανάγκη για προσοχή και αφοσίωση και όλοι επιθυμούν να έχουν με τους επαγγελματίες των πωλήσεων μια σχέση που βασίζεται στην κατανόηση, το ενδιαφέρον και τη μακροπρόθεσμη δέσμευση. Σήμερα, η πιστότητα του καταναλωτή, το περίφημο customer loyalty, πρέπει να κερδίζεται σε καθημερινή βάση.

Τι θα συμβουλεύατε, με λίγες λέξεις, τα στελέχη επιχειρήσεων στην Ελλάδα;

Μη νομίζετε πως οι πωλήσεις έχουν πεθάνει.  Όποιες κι αν είναι οι οικονομικές συνθήκες, οι άνθρωποι θα συνεχίζουν να προχωρούν σε αγορές.  Έχουν γίνει πολύ πιο επιλεκτικοί και σκληροί στις αγοραστικές τους αποφάσεις, αλλά μπορείτε να κερδίσετε την πιστότητά τους, κάνοντας το κάτι παραπάνω: δεν είστε εδώ απλά για να τους πουλάτε πράγματα, αλλά επίσης για να τους βοηθήσετε να επιβιώσουν και να επιτύχουν - στη ζωή και τις επιχειρήσεις.

Ημερίδα: Πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις σε περίοδο κρίσης  

Ο Patrick V. Valtin είναι διεθνούς φήμης σύμβουλος και εκπαιδευτής, που ειδικεύεται στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των επιχειρήσεων και στην αξιολόγηση ανθρώπινου δυναμικού.  Έχει συμβουλεύσει και εκπαιδεύσει ιδιοκτήτες επιχειρήσεων σε θέματα πωλήσεων, διοίκησης, στρατηγικών Marketing, επιχειρησιακών στρατηγικών, προσλήψεων, οικονομικής ευημερίας και οργάνωσης. Κάποιες από τις εταιρείες που έχουν παρακολουθήσει σεμινάριά του είναι οι: Re-Max, Century 21, Motorola, AIG, Unilever, France Telecom, ATT Canon, Assurance Generale, Zurich Insurance, Coffee Lavazza, BMW, Renault, Peugeot, Mercedes, Toyota, Ford κ.ά.

Συνολικά έχει εκπαιδεύσει περισσότερα από 75.000 άτομα σε 30 χώρες σε όλο τον κόσμο και την Τετάρτη 8 Νοεμβρίου θα βρίσκεται στην Αθήνα για να εξηγήσει γιατί η «Πιεστική Πώληση» (Push-Selling) δεν έχει πλέον αποτελέσματα και πλέον χρειάζεται στρατηγική «Pull Selling». Επίσης, θα δείξει στους συμμετέχοντες όχι μόνο πώς να κλείνουν μια πώληση με γρήγορο και με φυσικό τρόπο αλλά και πώς να μετατρέπουν τους πελάτες τους στους καλύτερους πρεσβευτές τους.

Την ημερίδα διοργανώνει η Direction Business Network σε συνεργασία με την ΑΜΤ Consultants και θα πραγματοποιηθεί στο Πολιτιστικό & Συνεδριακό Κέντρο «Δαΐς».

Πηγή:advetising.gr

Διαβάστε επίσης
19/09/2018 : Αναβαθμισμένα μοντέλα monitor digitizer της Huion
19/09/2018 : Eφαρμογή για τους χρήστες Brother εκτυπωτικών ενδυμάτων
13/09/2018 : Syskevasia και Plastica 18, 12-15 Οκτωβρίου 2018
13/09/2018 : Η τεχνολογία ConnectKey της Xerox εντυπωσιάζει χιλιάδες επισκέπτες στην 83η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης
23/06/2018 : 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο και 2ο Θερινό Εργαστήριο Γραφικών Τεχνών
22/06/2018 : Syskevasia & Plastica 2018
20/06/2018 : Νέα μελάνια ασφαλή για τρόφιμα για τον Jet Press 720S της Fujifim
11/06/2018 : Durst P5: Βραβείο στην Fespa 2018
29/05/2018 : Που οδεύει το φινίρισμα το 2018;
25/05/2018 : Η Konica Minolta υλοποίησε το έργο MPS της AEGEAN
25/05/2018 : Η Xerox στη λίστα με τους 100 Καλύτερους Εταιρικούς Πολίτες
25/05/2018 : Απολογισμός Graphcom Demo Days ‘18
23/05/2018 : Λαμινάρισμα σε εκτυπώσεις UV inkjet
23/05/2018 : Κατασκευή γιγάντιου σκελετού με τον 3D εκτυπωτή Massivit 1800
23/05/2018 : Ζώντας στον ίδιο χώρο με την εκτύπωση
18/05/2018 : PIY - Έκθεση Μεταξοτυπίας 2018
18/05/2018 : Experience Day: Ιδέες που Μετατρέπονται σε Ευκαιρίες
18/05/2018 : Η Canon δείχνει το δρόμο της επιτυχίας στη FESPA 2018
16/05/2018 : */ 14o Athens Digital Arts Festival | Singularity Now
16/05/2018 : ΦΩΤΟγράφος Galleries: Ένα συναρπαστικό φωτογραφικό τριήμερο εκδηλώσεων στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων στο Γκάζι, 26-28 Μαΐου 2018, από το Περιοδικό ΦΩΤΟγράφος
09/05/2018 : Την ανάγκη προσαρμογής της ηγεσίας στην ψηφιακή εποχή κατέδειξε ο Βασίλης Ραμπάτ στο συνέδριο της ΕΑΣΕ
09/05/2018 : Η Epson στη FESPA 2018
09/05/2018 : Οι καινοτομίες της SwissQPrint στη FESPA 2018
04/05/2018 : 1ο πανελλήνιο συνέδριο και 2ο θερινό εργαστήριο γραφικών τεχνών
03/05/2018 : Ο ΕΛΣΕΤ στην Pack & Label Days 2018
02/05/2018 : Η Mactac θα επιδείξει 4 καινοτομίες στη FESPA 2018
02/05/2018 : Ο Nyala παραμένει ο ηγέτης της Ευρωπαϊκής αγοράς
02/05/2018 : Η Palram θα επιδείξει νέα καινοτόμα προϊόντα στη FESPA 2018
02/05/2018 : Experience Day Atlas Digital – Εφαρμογές που επεκτείνουν τα επαγγελματικά όρια
26/04/2018 : FESPA 2018 | Make smart DTG choices από την Polyprint
24/04/2018 : Οι νικητές των ΕΒΓΕ 2018
23/04/2018 : Εντείνονται οι προετοιμασίες για την επόμενη GRAPHICA
16/04/2018 : Experience Day - Ιδέες που Μετατρέπονται σε Ευκαιρίες
14/04/2018 : GRAPHCOM DEMO DAYS 18: Τί θα δείτε και τι θα ακούσετε στο 3ημερο event
13/04/2018 : 4ο Packaging Conference 2018
13/04/2018 : Τα Έβγε 2018 τιμούν την ελληνική γραφιστική
10/04/2018 : 2ο Packaging & Converting School
05/04/2018 : Νέοι κύκλοι μαθημάτων στο Thaleia’s bookbindery
05/04/2018 : H Imagco A.E. χαιρετίζει τη νέα της συνεργασία με την Agfa Ελλάδος
05/04/2018 : Η Imagco επίσημος διανομέας των προϊόντων Επιγραφοποιίας και Ψηφιακών Εκτυπώσεων της 3Μ Ελλάς
04/04/2018 : 5 συμβουλές για καλύτερες εκτυπώσεις
30/03/2018 : Λούπες /// Σεμινάρια Μεταξοτυπίας Απριλίου - Μαίου
28/03/2018 : Athens Photo Festival 2018: Call For Entries
28/03/2018 : Νέος εκτυπωτής Massivit 1500 Exploration
26/03/2018 : Η Roland DG θα επιδείξει προηγμένες λύσεις εκτύπωσης και κοπής και UV-LED λύσεις στη FESPA 2018
26/03/2018 : Η νέα κορυφαία σε πωλήσεις MBO K80
24/03/2018 : 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Γραφικών Τεχνών και 2ο Θερινό Εργαστήριο Γραφικών Τεχνών
23/03/2018 : Δύο χρόνια επιτυχίας για το πρόγραμμα πενταετούς εγγύησης από τη Xerox
23/03/2018 : Η ενημέρωση, το μεγαλύτερο… κομμάτι της πίτας
20/03/2018 : Σεμινάριο ΣΕΒΕ Ψηφιακό Μarketing στις Εξαγωγές: Από τη Θεωρία στην Πράξη
13/03/2018 : Η Konica Minolta παρουσιάζει τη νέα σειρά AccurioPress C3080
13/03/2018 : Ετικέτες με τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας
07/03/2018 : Durst Ρ5: Tεχνολογία επόμενης γενιάς
06/03/2018 : Ένα νέο εκτυπώσιμο αυτοκόλλητο ύφασμα για κάλυψη τοίχου προστίθεται στη γκάμα COALA® της Antalis
06/03/2018 : Η HP λανσάρει το ψηφιακό πιεστήριο HP Indigo 12000 HD Digital Press για εμπορικές εκτυπώσεις
06/03/2018 : Η Zünd UK Ltd συνεργάζεται με την Canon για τα συστήματα ψηφιακής κοπής της στην έκθεση Sign and Digital UK
05/03/2018 : Tablet Σχεδίασης Huion στην πιο Προσιτή Τιμή της Αγοράς
05/03/2018 : Η Xerox στις 100 Κορυφαίες Εταιρείες Τεχνολογίας για το 2018
01/03/2018 : Ο ΕΛΣΕΤ κόβει την πίτα του
28/02/2018 : Σεμινάρια με την Roland DG
28/02/2018 : Η Agfa Graphics ανεβάζει τον πήχη με το Fortuna 11, το κορυφαίο λογισμικό σχεδιασμού υψηλής ασφάλειας
28/02/2018 : Η FESPA διορίζει τον Graeme Richardson-Locke ως επικεφαλής της Τεχνικής Υποστήριξης
28/02/2018 : Επέκταση της συνεργασίας Xerox Hellas και Info Quest Technologies στη διάθεση γνήσιων αναλωσίμων.
26/02/2018 : Μετρητής τάσης γάζας G-CHECK
26/02/2018 : Προεπιστρωμένη γάζα SEFAR PCF
26/02/2018 : Nazdar 1600 POWERPRINT UV Screen Ink
26/02/2018 : Η ΑΡΓΩ επενδύει σε τεχνολογία Natgraph και Grunig
26/02/2018 : GRAPHCOM Demo Days ‘18: Un-limit Your Business
23/02/2018 : Σεμινάριο: Η Τέχνη της Γραφιστικής
22/02/2018 : Δωρεάν σεμινάριο δημιουργίας κοπτικών σε βινύλιο και 3D printing από το Δήμο Αθηναίων
19/02/2018 : Οδηγίες για βέλτιστη απόδοση ράστερ
16/02/2018 : Τέταρτος διεθνής διαγωνισμός αφίσας για την Τυπογραφία
12/02/2018 : Η Fujifilm ανακοινώνει την διάθεση νέου εκτυπωτή Αcuity LED 1600R
11/02/2018 : Fuji & Xerox ενώνουν τις δυνάμεις τους
11/02/2018 : Η Hellas Digital επιλέγει Durst
10/02/2018 : Αγώνες νέων σχεδιαστών & αφίσα για τον Τζίμη Πανούση από το GR DESIGN
08/02/2018 : Pack & Label Days 2018
07/02/2018 : H Xerox Hellas κερδίζει το «Country of the Year Award»
24/01/2018 : Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα: «Νέες Τεχνολογίες και Marketing. Έξυπνη Συσκευασία» στο ΤΕΙ Αθήνας
24/01/2018 : Epson Textile R-Evolution: Tο συνέδριο για την ψηφιακή εκτύπωση κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων
23/01/2018 : 4o επιστημονικό συνέδριο: Έξυπνη Συσκευασία & Marketing
22/01/2018 : Συνδιοργάνωση διεθνών επιστημονικών συνεδρίων γραφικών τεχνών και συσκευασίας
22/01/2018 : Η EPSON στην Heimtextil 2018 - Φρανκφούρτη, 9-12 Ιανουαρίου
19/01/2018 : Νέοι κύκλοι σεμιναρίων βιβλιοδεσίας
19/01/2018 : H Label Maker Printer of the Year
18/01/2018 : 22-24 Φεβρουαρίου 2019 η επόμενη Graphica
10/01/2018 : Ψηφιακός εκτυπωτής ετικετών VP700 της VIPColor
07/01/2018 : Συσκευασία 18 - Plastica 18, 12-15 Οκτωβρίου 2018 στο Metropolitan Expo
28/12/2017 : Η Έκθεση της Xerox για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη αναδεικνύει τη σημασία της έγκαιρης επίτευξης βασικών στόχων αειφορίας
28/12/2017 : Παγκόσμιας εμβέλειας διακρίσεις για την ομάδα Τεχνικής Υποστήριξης της Xerox Hellas
23/12/2017 : 20 κορυφαίες έντυπες Χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις από όλο τον κόσμο
21/12/2017 : Nέο εξελιγμένο μοντέλο SureColor SC-F9300 της EPSON
20/12/2017 : Νέα Συνεργασία της A&G Paper με την εταιρεία Κοτσώνης
18/12/2017 : Ίδρυση αυτόνομου τμήματος Επιστημών Γραφικών Τεχνών & Συσκευασίας
14/12/2017 : H Xerox Hellas Πρώτη στα Mερίδια του Τρίτου Τρίμηνου 2017 στις Α3 Πολυλειτουργικές Λύσεις
03/12/2017 : Διάφανα πολυεστερικά φιλμ για μελάνια νερού pigment & dye της Ulano
03/12/2017 : To Colorstar Software της Nazdar
01/12/2017 : Πιστόλι Ψεκασμού χειρός για εμφάνιση τελάρων μεταξοτυπίας KIWO PROFI WASH
30/11/2017 : Επέκταση της συνεργασίας ανάμεσα στη Xerox Hellas και την ACI Hellas
30/11/2017 : Συνεργασία της XEROX με την εταιρεία Ιάσων Πληροφορική και στον τομέα του hardware





Google+ | Επικοινωνία | Όροι χρήσης | ΒΙΒΛΙΟ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ © 2006 All rights reserved Designed by ORGINSTUDIOS.COM