Αναζήτηση
Προχωρημένη αναζήτηση
Εταιρεία Κατάλογος Νέα Θέματα Μικρές Αγγελίες Διαφημιζόμενοι Χρήσιμα
graphicarts.gr > Ενημέρωση > Νέα - Ανακοινώσεις 23 Νοεμβρίου 2017 | Τελευταία Ενημέρωση: 24/10/2017
  Αρθρα - Θέματα
Νέα - Ανακοινώσεις
  Νέες εκδόσεις
  Τεχνικά Θέματα
  Διαγωνισμοί
  Εκθέσεις - Συνέδρια
  Παρουσιάσεις εξοπλισμού
  Παρουσιάσεις προϊόντων
  Παρουσιάσεις υπηρεσιών
  Drupa 2008
  Drupa 2012
  Drupa 2016
  Outside
  Graphica 2017

Marketing Services

Ο πιο αξιόπιστος οδηγός σας παρέχει τη βάση δεδομένων του για στοχευμένη προβολή
Θα σας χρειαστούν
Τεχνικά θέματα
Links

Συνέντευξη από τον Patrick V. Valtin στον Δημήτρη Τσουκαλά


Ο διεθνούς φήμης σύμβουλος και εκπαιδευτής λίγο πριν βρεθεί στην Αθήνα την Τετάρτη 8 Νοεμβρίου για την ημερίδα "Αύξηση των Πωλήσεων σε Περίοδο Κρίσης" μίλησε στο advertising.gr για την μαγική τέχνη των πωλήσεων.

Συνέντευξη στον Δημήτρη Τσουκαλά

Ο Patrick V. Valtin ειδικεύεται στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των επιχειρήσεων και στην αξιολόγηση ανθρώπινου δυναμικού.  Έχει εκπαιδεύσει περισσότερα από 75.000 άτομα σε 30 χώρες σε όλο τον κόσμο και έχει επιβλέψει την αξιολόγηση 20.000 υποψηφίων για 4.000 πελάτες. Την Τετάρτη 8 Νοεμβρίου ο διεθνούς φήμης σύμβουλος και εκπαιδευτής θα βρεθεί στην Ελλάδα για την ημερίδα που διοργανώνει η Direction Business Network, σε συνεργασία με την εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων AMT Consultants, στο Πολιτιστικό & Συνεδριακό Κέντρο «Δαΐς», με θέμα «Αύξηση των Πωλήσεων σε Περίοδο Κρίσης» (https://www.eventora.com/el/Events/imerida-poliseon). Λίγες ημέρες πριν βρεθεί στη χώρα μας, μίλησε στο advertising.gr  για τις πωλήσεις στη σημερινή δύσκολη εποχή της οικονομικής κρίσης, τα μυστικά που θα πρέπει να γνωρίζει κάθε πωλητής, τη στρατηγική «Pull Selling», αλλά και όλα τα κοινά στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα κορυφαία στελέχη πωλήσεων.

Ποιο θα είναι το βασικό μήνυμα της παρουσίασης; Τι θα προσπαθήσετε να περάσετε στο κοινό;

Σε μια εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά, ο ρόλος και η σημασία των επαγγελματιών των πωλήσεων έχει αλλάξει δραματικά. Οι μέρες που κάποιος μπορούσε «απλά» να εστιάζει στο να πουλάει κάτι στους πελάτες, έχουν περάσει. Σήμερα, η διαδικασία των πωλήσεων έχει αποκτήσει νέες διαστάσεις: οι πελάτες σας έχουν τύχει πολλών προτάσεων για πωλήσεις, βγάζουν χρήματα με μεγαλύτερη δυσκολία και έχουν αναπτύξει μια εγγενή καχυποψία για όποιον προσπαθεί να τους πουλήσει κάτι. Πώς αντιδράτε σε αυτήν τη νέα «τάση αγοραστικής συμπεριφοράς» και πώς καθιστάτε τους εαυτούς σας απαραίτητους για τους πελάτες σας; Με τη «New Era Selling Strategy», όπως την αποκαλώ, την οποία και θα παρουσιάσω στο πλαίσιο της ημερίδας.

Πώς μπορεί μια επιχείρηση να αυξήσει τις πωλήσεις της σε μια περίοδο οικονομικής κρίσης; Πού θα πρέπει να εστιάζει κατά κύριο λόγο;

Θα πρέπει να εστιάζει κυρίως στην οικοδόμηση μακροπρόθεσμων σχέσεων με τους πελάτες της. Σήμερα -περισσότερο από ποτέ- θα πρέπει να σκεφτόμαστε την αξία που θα έχει κάτι για όλη τη ζωή του πελάτη και να είμαστε διατεθειμένοι να επενδύσουμε (χρόνο και ενέργεια), προκειμένου να κερδίσουμε την πιστότητα των πελατών. Η προσπάθεια για ένα γρήγορο «κλείσιμο» της πώλησης δεν φέρνει πια αποτελέσματα. Οι πελάτες θέλουν περισσότερα από «απλά» το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρεις. Θέλουν συναλλακτικές σχέσεις που βασίζονται στην εμπιστοσύνη και τους κάνουν να νιώθουν πως τους φροντίζουν. Επίσης, και κυρίως, χρειάζονται να πιστεύουν πως βρίσκεστε στο πλευρό τους, για να τους βοηθήσετε να λύσουν κάθε πρόβλημα. Οι εξαιρετικοί επαγγελματίες των πωλήσεων, οι οποίοι θα επικεντρωθούν στη συνεχή ανάπτυξη σχέσεων που βασίζονται στη «φροντίδα» με τους πελάτες, θα είναι αυτοί που θα κερδίσουν μερίδια αγοράς. Τα στελέχη πωλήσεων που εργάζονται κυρίως για τις προμήθειες τους θα υποφέρουν και τελικά θα «εξαφανιστούν».

Στο πλαίσιο της ημερίδας, θα αναφερθείτε και στην έννοια «Pull Selling». Μπορείτε να μας εξηγήσετε τι ακριβώς περιλαμβάνει και τι την καθιστά πλέον πιο επιτυχημένη πρακτική από το “Push Selling”;

Το Pull-Selling είναι φιλοσοφία περισσότερο από τεχνική.  Έχει να κάνει με το να δείχνεις αυθεντικό, αληθινό ενδιαφέρον για τις επιθυμίες και τις ανάγκες του πελάτη και παράλληλα να είσαι παθιασμένος με την προσφορά υποστήριξης, βοήθειας και λύσεων. Το «Pull-Selling» είναι ένα βήμα πιο μπροστά από την πώληση που συνδυάζεται με την παροχή συμβουλών (consultative selling), καθώς πραγματικά εστιάζει στο να κάνει έναν πελάτη «πιστό» για όλη του τη ζωή και όχι στην επίτευξη δυο-τριών πωλήσεων. Οι μέρες που μπορούσες να «κλείσεις» μια πώληση επειδή είχες ένα καταπληκτικό προϊόν έχουν παρέλθει. Στην πραγματικότητα, στο σημερινό δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, η επιτυχία όσον αφορά τις πωλήσεις δεν σχετίζεται καθόλου με το προϊόν σου! Αντίθετα, σχετίζεται απόλυτα με την ικανότητά σου να οδηγείς με φυσικό τρόπο τον πελάτη στο σημείο που θα θέλει να αγοράσει από εσένα!

Θεωρείτε πως οι πωλήσεις έχουν να κάνουν κυρίως με το θυμικό και τα συναισθήματα;

Ό,τι κι αν πουλάει κανείς, θα πρέπει να καταλάβει πως η διαδικασία για την αγοραστική απόφαση - εννοώ τη διαδικασία λήψης αποφάσεων που κάνει τον πελάτη να αποφασίσει να αγοράσει κάτι από κάποιον- δεν είναι ΠΟΤΕ απολύτως βασισμένη στη λογική. Στην πραγματικότητα, η απόφαση αυτή είναι περισσότερο συναισθηματική από ό,τι ρεαλιστική. Είναι κάτι που έχω αποδείξει πως ισχύει σε κάθε είδους βιομηχανία. Μόλις 10% των επαγγελματιών του χώρου των πωλήσεων το έχουν καταλάβει, αλλά κάνουν περισσότερες πωλήσεις από ό,τι το υπόλοιπο 90%.

Ένας σημαντικός κανόνας που θα πρέπει κανείς να κατανοήσει είναι ο εξής: η διαδικασία για τη λήψη μιας αγοραστικής απόφασης ακολουθεί τους κανόνες του «perception», της εντύπωσης - οι πελάτες θα σου δώσουν τα χρήματά τους όταν σχηματίσουν την εντύπωση πως παίρνουν τη σωστή απόφαση. Αυτό βασίζεται απόλυτα στη συμπεριφορά σου, το πάθος και την αφοσίωσή σου ως πωλητή.

Μπορεί κάποιος να εκπαιδευθεί για να γίνει επιτυχημένο στέλεχος πωλήσεων ή θα πρέπει να διαθέτει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά εκ των προτέρων;

To πιο σημαντικό χαρακτηριστικό των κορυφαίων στελεχών πωλήσεων είναι η ασυμβίβαστη αφοσίωσή τους στην προσφορά βοήθειας στους πελάτες τους και η αποφασιστική διάθεσή τους να τους συνδράμουν στην προσπάθειά τους να πάρουν τη σωστή αγοραστική απόφαση. Ο καθένας μπορεί να αναπτύξει μια τέτοια προσωπικότητα ή ένα τέτοιου είδους προφίλ, αρκεί: α) να πουλάει κάτι στο οποίο πιστεύει και β) να διαθέτει την οπτική γωνία που του επιτρέπει να δει πως κανείς άλλος δεν προσφέρει το ίδιο επίπεδο υπηρεσιών και υποστήριξης.  Έχω δει πολλές φορές ανθρώπους στους οποίους δεν άρεσαν οι πωλήσεις μέχρι τη στιγμή που κατάλαβαν πως στην ουσία είναι να βοηθάς τον πελάτη να πάρει τη σωστή αγοραστική απόφαση. Εάν πραγματικά καταλαβαίνεις αυτό το concept, μπορείς να εξελιχθείς σε ένα κορυφαίο στέλεχος πωλήσεων, ανεξάρτητα από το ποιο μπορεί να είναι το υπόβαθρό σου.

Όλα, πάντως, τα κορυφαία στελέχη πωλήσεων έχουν κάποια κοινά χαρακτηριστικά. Τα στοιχεία που τους κινητοποιούν είναι η απόδοση, το πάθος, οι άνθρωποι, οι προκλήσεις και οι υπηρεσίες.

Η οικονομική κρίση πώς έχει επηρεάσει τους πελάτες;  Έχει αυξήσει τις απαιτήσεις τους;  Έχει κάνει πιο δύσκολη την προσέγγισή τους;  Έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο θα πρέπει κανείς να τους πλησιάζει;

Οπωσδήποτε! Το ανέφερα και προηγουμένως. Ο πελάτης έχει γίνει πιο ευαίσθητος όσον αφορά το κόστος και πιο επιφυλακτικός όσον αφορά τους προμηθευτές, φοβούμενος τους αφερέγγυους εξ αυτών. Μπαίνει πιο εύκολα στον πειρασμό να σε «ρίξει» στις διαπραγματεύσεις και είναι πιο διστακτικός στη λήψη αγοραστικών αποφάσεων. Παράλληλα, όμως, όλοι έχουν αναπτύξει μια ισχυρή ανάγκη για προσοχή και αφοσίωση και όλοι επιθυμούν να έχουν με τους επαγγελματίες των πωλήσεων μια σχέση που βασίζεται στην κατανόηση, το ενδιαφέρον και τη μακροπρόθεσμη δέσμευση. Σήμερα, η πιστότητα του καταναλωτή, το περίφημο customer loyalty, πρέπει να κερδίζεται σε καθημερινή βάση.

Τι θα συμβουλεύατε, με λίγες λέξεις, τα στελέχη επιχειρήσεων στην Ελλάδα;

Μη νομίζετε πως οι πωλήσεις έχουν πεθάνει.  Όποιες κι αν είναι οι οικονομικές συνθήκες, οι άνθρωποι θα συνεχίζουν να προχωρούν σε αγορές.  Έχουν γίνει πολύ πιο επιλεκτικοί και σκληροί στις αγοραστικές τους αποφάσεις, αλλά μπορείτε να κερδίσετε την πιστότητά τους, κάνοντας το κάτι παραπάνω: δεν είστε εδώ απλά για να τους πουλάτε πράγματα, αλλά επίσης για να τους βοηθήσετε να επιβιώσουν και να επιτύχουν - στη ζωή και τις επιχειρήσεις.

Ημερίδα: Πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις σε περίοδο κρίσης  

Ο Patrick V. Valtin είναι διεθνούς φήμης σύμβουλος και εκπαιδευτής, που ειδικεύεται στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των επιχειρήσεων και στην αξιολόγηση ανθρώπινου δυναμικού.  Έχει συμβουλεύσει και εκπαιδεύσει ιδιοκτήτες επιχειρήσεων σε θέματα πωλήσεων, διοίκησης, στρατηγικών Marketing, επιχειρησιακών στρατηγικών, προσλήψεων, οικονομικής ευημερίας και οργάνωσης. Κάποιες από τις εταιρείες που έχουν παρακολουθήσει σεμινάριά του είναι οι: Re-Max, Century 21, Motorola, AIG, Unilever, France Telecom, ATT Canon, Assurance Generale, Zurich Insurance, Coffee Lavazza, BMW, Renault, Peugeot, Mercedes, Toyota, Ford κ.ά.

Συνολικά έχει εκπαιδεύσει περισσότερα από 75.000 άτομα σε 30 χώρες σε όλο τον κόσμο και την Τετάρτη 8 Νοεμβρίου θα βρίσκεται στην Αθήνα για να εξηγήσει γιατί η «Πιεστική Πώληση» (Push-Selling) δεν έχει πλέον αποτελέσματα και πλέον χρειάζεται στρατηγική «Pull Selling». Επίσης, θα δείξει στους συμμετέχοντες όχι μόνο πώς να κλείνουν μια πώληση με γρήγορο και με φυσικό τρόπο αλλά και πώς να μετατρέπουν τους πελάτες τους στους καλύτερους πρεσβευτές τους.

Την ημερίδα διοργανώνει η Direction Business Network σε συνεργασία με την ΑΜΤ Consultants και θα πραγματοποιηθεί στο Πολιτιστικό & Συνεδριακό Κέντρο «Δαΐς».

Πηγή:advetising.gr

Διαβάστε επίσης
20/11/2017 : Καινοτόμες LASER Mετεκτυπωτικές Λύσεις SEI Labelmaster Laser Cutter για την IPEK
08/11/2017 : Η Xerox ηγέτης στην Ασφάλεια Εγγράφων
30/10/2017 : Πρόσκληση του ΕΛΣΕΤ
30/10/2017 : ConnectKey έτοιμο για φορητότητα και cloud
27/10/2017 : Amsky flexo CTP για την DPA
27/10/2017 : Durst Roadmap2020
27/10/2017 : Συνέντευξη από τον Patrick V. Valtin στον Δημήτρη Τσουκαλά
23/10/2017 : H Xerox παρουσίασε τις νέες της λύσεις που μεταμορφώνουν το χώρο της εργασίας
16/10/2017 : Η Konica Minolta έδωσε στη δημιουργία διάσταση και εντυπωσίασε!
16/10/2017 : Ημερίδα ΟΚΙ Partner, Οκτώβριος 2017
16/10/2017 : Zünd Experience Days
13/10/2017 : 1ο Konica Minolta Innovation Day - Transition to the Digital Workplace
11/10/2017 : Xerox Hellas: Στήριξη κοινωφελών οργανισμών με τη συνδρομή συνεργατών και εργαζομένων
06/10/2017 : Η Xerox Hellas Πρώτη σε Μερίδια Αγοράς στα Έγχρωμα Α3 το Πρώτο Εξάμηνο του 2017
22/09/2017 : 3 βραβεία SGIA για την Durst
13/09/2017 : Τα νέα γενιάς direct to garment εκτυπωτικά Brother GTX «οδηγούν» την εκτύπωση ενδυμάτων σε νέα επίπεδα
12/09/2017 : Η BEL στη LABELEXPO 2017
10/09/2017 : Η Inform Lykos συνεχίζει με Nipson
10/09/2017 : Inelme για την Α. ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.
10/09/2017 : Εγκατάσταση ενός Dusrt TAu 330 στην εταιρεία παραγωγής ετικετών EKKO, στην Ουκρανία
06/09/2017 : Η Printing Packaging Γεωργιάδης ΑΕ αλλάζει τα δεδομένα στην ελληνική αγορά συσκευασίας με το MGI JETVarnish 3D Evo
24/07/2017 : Η Xerox για όγδοη συνεχή χρονιά στην κορυφή της έκθεσης «Managed Print Services Market Landscape» της Quocirca
21/07/2017 : Πλειστηριασμός της Πήγασος Εκδοτικής
21/07/2017 : Η Digiprint επενδύει σε εκτυπωτές DURST
07/07/2017 : Νέα συνεργασία για την DisplayMedia με την STS
06/07/2017 : Έλεγχος Ποιότητας & Αυτόματη Απόρριψη Ελαττωματικών Κυτίων In-Line
30/06/2017 : Ημερίδα ΟΚΙ Partner
29/06/2017 : Packaging Innovation Awards 2017
28/06/2017 : Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το εκπαιδευτικό σεμινάριο «Δήλωση συμμόρφωσης στα υλικά συσκευασίας που έρχονται σε επαφή με τα τρόφιμα»
27/06/2017 : Σεμινάριο για τεχνικές διπλώματος χαρτιού «Folding Techniques for Designers»
19/06/2017 : Συνέδριο e-Business & Social Media World 2017
19/06/2017 : 4ο φόρουμ Διαβούλευσης του LIFE DEBAG για την προτεινόμενη ΚΥΑ για την μείωση της χρήσης πλαστικής σακούλας
15/06/2017 : ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ: Νέες Τεχνολογίες και Marketing. Έξυπνη Συσκευασία
15/06/2017 : Xerox Hellas: 45 χρόνια αδιάκοπης καινοτομίας στην Ελλάδα
13/06/2017 : Pack & Label Days 2018
08/06/2017 : Προκήρυξη Υποτροφίας Συμμετοχής στο Θερινό Εργαστήριο Γραφικών Τεχνών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων – Μουσείο Τυπογραφίας
08/06/2017 : Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο: «Σχεδιασμός Προϊόντων και Συστημάτων»
07/06/2017 : Εκπαιδευτικό Σεμινάριο με θέμα: «Δήλωση συμμόρφωσης στα υλικά συσκευασίας που έρχονται σε άμεση επαφή με τα τρόφιμα»
24/05/2017 : Η Xerox βραβεύεται ως μία από τις Πλέον Ηθικές Εταιρείες του Κόσμου.
23/05/2017 : Design Olymp Awards: Διαγωνισμός καλύτερης συσκευασίας τροφίμων και ποτών
19/05/2017 : Ημερίδα για την Υγεία & Ασφάλεια των εργαζόμενων στον κλάδο του Τύπου
18/05/2017 : Μια καινούργια συνεργασία για την ZAPADEL ΕΠΕ, στον χώρο των εκτυπωτικών λύσεων μικρού μεγέθους (small format).
16/05/2017 : Μια μεγάλη επένδυση στη Θεσσαλονίκη με τη σφραγίδα της Xerox
12/05/2017 : Ανακοινώθηκε η ημερομηνία για την FESPA 2018
11/05/2017 : Η KREA Technische Textilien GmbH στην FESPA 2017
08/05/2017 : Διεθνές συνέδριο για την Τυπογραφία 11-13/5/2017
07/05/2017 : MASSIVit: Η 3D εκτύπωση στην FESPA 2017
05/05/2017 : H Zapadel σας προσκαλεί στη FESPA
05/05/2017 : Εκδήλωση του ΕΛΣΕΤ στη Θεσσαλονίκη
03/05/2017 : Η Παγκόσμια Πρεμιέρα της swissQprint φθάνει!
03/05/2017 : EFI: Συνέντευξη Τύπου κατά την διάρκεια της Fespa 2017
02/05/2017 : Για πρώτη φορά, όλα τα νέα μοντέλα TexJet® της Polyprint στη FESPA 2017
28/04/2017 : Ημερίδα για την ανάπτυξη και τα χρηματοδοτικά εργαλεία στην εποχή της κρίσης
28/04/2017 : Τα Managed Print Services της Xerox μειώνουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα
28/04/2017 : Στα «χέρια» του Ιβάν Σαββίδη ο Πήγασος
26/04/2017 : Packaging Conference 2017
21/04/2017 : Νέο λογότυπο και ταυτότητα ΗΒΗ από την Tribe
21/04/2017 : H Intersys χορηγός-υποστηρικτής του «4ου τουρνουά Bowling Ατόμων με Αυτισμό»
06/04/2017 : Xerox Hellas: Σημαντική διάκριση στα Best Workplaces 2017
05/04/2017 : Hunkeler Innovationdays
05/04/2017 : H Heidelberg βελτιώνει τα καθαρά κέρδη της
05/04/2017 : Η Sappi σκοπεύει να ενισχύσει τις δραστηριότητές της στην Ευρώπη.
05/04/2017 : Sakurai: ισχυρή αύξηση των πωλήσεων στην Ευρώπη σε μηχανήματα μεταξοτυπίας
04/04/2017 : Νέο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στο ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ με τίτλο « Νέες Τεχνολογίες και Marketing. Έξυπνη Συσκευασία »
31/03/2017 : Παρουσίαση της νέας AccurioPress C2060 στο Digital Image Square της Konica Minolta Hellas
31/03/2017 : Στην κορυφή η Intersys με BRONZE βραβείο στα Sales Excellence Awards 2017
31/03/2017 : Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ακόμη μία ημερίδα της Πανελλήνιας Ένωσης Πτυχιούχων Τεχνολογίας Γραφικών Τεχνών
30/03/2017 : Αλλαγές στο καταστατικό του ΕΛΣΕΤ
30/03/2017 : Η Xerox πραγματοποιεί το μεγαλύτερο προϊόντικο λανσάρισμα στην ιστορία της, προσφέροντας νέες τεχνολογίες που θα μεταμορφώσουν τον χώρο εργασίας
29/03/2017 : 3ο Packaging Conference: Καινοτομίες, Τάσεις & Καλές Πρακτικές
28/03/2017 : Η Konica Minolta ανακοινώνει το λανσάρισμα του Workplace Hub, την πιο έξυπνα συνδεδεμένη πλατφόρμα αιχμής στον κόσμο για τον εργασιακό χώρο του μέλλοντος
28/03/2017 : Καινούργια συνεργασία για τη ZAPADEL ΕΠΕ
27/03/2017 : Xerox Hellas: Κορυφαίο Τμήμα Τεχνικής Εξυπηρέτησης σε ευρωπαϊκό επίπεδο για 2η συνεχόμενη χρονιά
24/03/2017 : Dispatcher Phoenix Bubble Grader: Η λύση για την ενίσχυση της εκπαιδευτικής παραγωγικότητας από τη Konica Minolta
09/03/2017 : Ημερίδα «Εξελίξεις στην Επιστήμη των Γραφικών Τεχνών: Ερευνητικά Πεδία, Καινοτομίες στη Βιομηχανία και ο Ρόλος της Εκπαίδευσης»
09/03/2017 : GRAPHICA 2017: Θετικό πρόσημο στη 15η έκθεση γραφικών τεχνών και οπτικής επικοινωνίας, η οποία ολοκληρώθηκε
06/03/2017 : Η Atlas Digital στην Photovision 2017
03/03/2017 : Τεχνικές Εκτύπωσης σε T-Shirt: Ακόμη μία επιτυχημένη ημερίδα από το Σ.Ε.Μ.Ε.
28/02/2017 : HELGRAMED: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ 2017
28/02/2017 : Σε ετήσια βάση θα πραγματοποιείται η FESPA από το 2017
28/02/2017 : Printeriors 2017
23/02/2017 : Η μοναδική λύση ψηφιακής εκτύπωσης & χρυσοτυπίας χωρίς κλισέ και νέοι ψηφιακοί εκτυπωτές στο large format από τη GRAPHCOM στη GRAPHICA ‘17
23/02/2017 : ΗΜΕΡΙΔΑ Π.Ε.ΤΕ.Τ. – ΣΥ.ΒΙ.Π.Υ.Σ. «Η Συσκευασία στη Βιομηχανία Τροφίμων»
21/02/2017 : Νικητές κλήρωσης για τον εορτασμό των 30 χρόνων παρουσίας του Βιβλίου Γραφικών Τεχνών
14/02/2017 : Η Xerox Hellas υποστηρίζει το CIO Forum
13/02/2017 : DISPLAYMEDIA & DISPAYSTAND στην GRAPHICA 20017
13/02/2017 : Η HELGRAMED στηρίζει τα ελληνικά μουσεία και συλλογές τυπογραφίας και γραφικών τεχνών
13/02/2017 : Η Καλλιτεχνική Βιβλιοδεσία στη GRAPHICA!
13/02/2017 : H FEROCHROME στην Graphica 2017
10/02/2017 : Η SKAG ενσωματώνει στα προϊόντα της το σήμα ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ !
10/02/2017 : Η Νέα γενιά ΟΚΙ με άοσμα μελάνια, ζωντανά στη Graphica 2017!
09/02/2017 : Η Εμπορική Γραφικών Τεχνών Α.Ε. στη Graphica 2017
09/02/2017 : HELGRAMED - ΣΥΒΙΠΥΣ: Συνέδριο για τις εκτυπώσεις και το φινίρισμα στη Συσκευασία
09/02/2017 : Graphic Stories Cyprus 2017
08/02/2017 : Η HELGRAMED στη GRAPHICA 2017
07/02/2017 : Το Βιβλίο Γραφικών Τεχνών συμμετέχει στη Graphica 2017
07/02/2017 : Κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας του Σωματείου Επαγγελματιών Μεταξοτυπών Ελλάδος (ΣΕΜΕ)
06/02/2017 : Αγώνες Νέων Σχεδιαστών 2017
03/02/2017 : H Imagco παρουσιάζει τον εκτυπωτή παραγωγής SureColor SC-80610 της Epson στη Graphica 2017
03/02/2017 : Η Konica Minolta Ελλάδος στηρίζει το έργο του Κοινωνικού Παντοπωλείου Μεταμόρφωσης





Google+ | Επικοινωνία | Όροι χρήσης | ΒΙΒΛΙΟ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ © 2006 All rights reserved Designed by ORGINSTUDIOS.COM