Αναζήτηση
Προχωρημένη αναζήτηση
Εταιρεία Κατάλογος Νέα Θέματα Μικρές Αγγελίες Διαφημιζόμενοι Χρήσιμα
graphicarts.gr > Ενημέρωση > Νέα - Ανακοινώσεις 30 Μαϊου 2020 | Τελευταία Ενημέρωση: 30/05/2020
  Αρθρα - Θέματα
Νέα - Ανακοινώσεις
  Νέες εκδόσεις
  Τεχνικά Θέματα
  Διαγωνισμοί
  Εκθέσεις - Συνέδρια
  Παρουσιάσεις εξοπλισμού
  Παρουσιάσεις προϊόντων
  Παρουσιάσεις υπηρεσιών
  Drupa 2008
  Drupa 2012
  Drupa 2016
  Outside
  Graphica 2017

Marketing Services

Ο πιο αξιόπιστος οδηγός σας παρέχει τη βάση δεδομένων του για στοχευμένη προβολή
Θα σας χρειαστούν
Τεχνικά θέματα
Links

Σεμινάριο ΣΕΒΕ Ψηφιακό Μarketing στις Εξαγωγές: Από τη Θεωρία στην Πράξη

Ο ΣΕΒE, στηρίζοντας παραδοσιακά την εξωστρέφεια των επιχειρήσεων και μέσω του SEVE Academy, που αποτελεί τον εκπαιδευτικό μηχανισμό του Συνδέσμου μας, υλοποιεί ακόμα ένα εργαστήριο με θέμα: «Ψηφιακό Marketing στις Εξαγωγές – Από τη Θεωρία στην Πράξη» την Πέμπτη 22 Μαρτίου 2018 και ώρες 17.30 – 21.30 στα γραφεία του ΣΕΒΕ, Θεσσαλονίκη, Πλατεία Μοριχόβου 1, 4ος όροφος.

Σχετικά:

Η αναγκαιότητα για εξωστρέφεια και εξαγωγικές πωλήσεις είναι πλέον αδιαμφισβήτητη.

Όμως πρέπει κανείς να χρησιμοποιήσει τα σωστά εργαλεία και τις νέες ψηφιακές μεθόδους για να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα και να προωθήσει με επιτυχία τα προϊόντα του διεθνώς.

Στο σεμινάριο αυτό, οι συμμετέχοντες θα ενημερωθούν για όλα τα παραδοσιακά και νέα εργαλεία εισχώρησης στις αγορές του εξωτερικού από ανθρώπους της αγοράς που γνωρίζουν τη θεωρία αλλά και την πράξη.

Θεματολογία:

Oι εισηγητές θα ενημερώσουν σχετικά με τα παρακάτω κρίσιμα ζητήματα:

Εξαγωγές: 3 ψηφιακά εργαλεία, διαβατήριο για την επιτυχία!

Εισηγητής: Γεώργιος Μαντζουρανίδης

Θεματικές Ενότητες:

  Μιλώντας σ’ ένα παγκόσμιο κοινό
    – Πώς το τοπικό γίνεται διεθνές;
    – Ξεφεύγοντας από το comfort zone των στερεότυπων
    – Αρκεί μόνο το design ως διαβατήριο;
    – Αν όχι, υπάρχει μια ενιαία εξαγωγική γλώσσα;
    – Πώς οφείλει να προσαρμόζεται κάθε brand;
    – Και κατά πόσο το περιορίζει εντέλει το αντικείμενό του;

    Η σωστή γλώσσα, εργαλείο για το σωστό κοινό
    – Επωνυμίες που «χάνονται» στη μετάφραση
    – Η γλώσσα ως δημιουργός μοτίβων
    – «Χτίζοντας» ένα brand με τον λόγο, χωρίς να μένει στα λόγια
    – Από τη συσκευασία ως το tagline, όλα είναι γλώσσα
    – Για να μιλήσεις, πρέπει πρώτα ν’ ακούσεις

    Το storytelling ως εξαγωγικός μοχλός
    – Τι είναι το storytelling;
    – Πόσο παλιό ή σύγχρονο είναι;
    – Πόσο ουσιαστικά χρήσιμο μπορεί να φανεί;
    – Μπορεί ένα brand χωρίς ιστορία να κάνει storytelling;
    – Πού μπορεί να σε φτάσει μια ιστορία;
    – Έχει happy ending το storytelling;

Διείσδυση στις Παγκόσμιες Αγορές –Η Μόνη Επιλογή για την Ελληνική Επιχείρηση

Εισηγητής: Ιωάννης Τζαβλόπουλος

Θεματικές Ενότητες:

  •     Γιατί να εξάγω;
  •     Τι να εξάγω;
  •     Πού να εξάγω;

      – Επιλογή Ξένων Αγορών
    – Έρευνα Ξένης Αγοράς
    – Marketing Στο Διαδίκτυο – Το Επιχειρηματικό Πλεονέκτημα

    Πώς να εξάγω; Εξαγωγικό Μάρκετινγκ
    – Η Συσκευασία του Εξαγώγιμου προϊόντος
    – Επωνυμία & Ετικέτα Εξαγόμενου Προϊόντος
    – Τιμολογιακή Πολιτική
    – Διεθνές Μείγμα Επικοινωνίας

    Πότε; Εργαλεία Εξαγωγικού Μάρκετινγκ
    – Συμμετοχή σε Εμπορικές Εκθέσεις Εξωτερικού
    – Επιχειρηματικές αποστολές
    – Εκδηλώσεις Β2Β / Partenariat / B2Fair
    – Προσκλήσεις ξένων αγοραστών
    – Συμπεριφορά Καταναλωτών Σε διεθνές επίπεδο

    Ποιος; Επιλογή συνεργατών και συμβούλων

Αναλυτικές μέθοδοι αξιολόγησης και
βελτιστοποίησης της online απόδοσης στις εξαγωγές

Εισηγητής: Περικλής Παπανικολάου

Θεματικές Ενότητες:

    Τι συμβαίνει στο διαδίκτυο στη χώρα που σκέφτομαι να εξάγω

Εργαλείο: Ahrefs

  •     Ερευνώ τον τρόπο που αναζητούν πληροφορίες για το προϊόν μου σε ξένες αγορές
  •     Εντοπίζω τους βασικούς ανταγωνιστές μου και τα σημαντικότερα κανάλια τους
  •     Ανακαλύπτω το ιδανικό περιεχόμενο και τα κανάλια που αποδίδει καλύτερα σε κάθε χώρα
  •     Χτίζω το πλάνο μου για να δουλέψουν οι μηχανές αναζήτησης για μένα
  •     Παρουσίαση πραγματικών δεδομένων από εταιρία που θα συμμετάσχει στο σεμινάριο
  •     Τι συμβαίνει στο website μου στη χώρα που εξάγω

Εργαλείο: Google Analytics

  •     Θέτω στόχους για την online παρουσία μου στο εξωτερικό ανάλογα με το είδος της δράσης μου (B2B, B2C κλπ.)
  •     Κατανοώ τα δεδομένα του website μου και επιλέγω τα σωστά δεδομένα σε σχέση με τους στόχους που έχω βάλει ως εξαγωγέας
  •     Συλλέγω τα σωστά δεδομένα ώστε να πάρω τις σωστές αποφάσεις
  •     Χαρτογραφώ το online αποτύπωμα του πελάτη και ενεργοποιώ τις πωλήσεις
  •     Παρουσίαση πραγματικών δεδομένων από εξαγωγέα γούνας

Σε ποιους απευθύνεται

  •     Επαγγελματίες και Στελέχη Εξαγωγικών τμημάτων
  •     Υπεύθυνους επικοινωνίας & εξαγωγικού marketing
  •     Υπεύθυνους ψηφιακής οργάνωσης
  •     Φοιτητές & Σπουδαστές

Οι Εισηγητές

Γεώργιος Μαντζουρανίδης

Γεννήθηκε στην Αθήνα το ‘73, ζει στη Θεσσαλονίκη από το ‘88. Μπήκε στο χώρο της διαφήμισης το 2003, και από τότε εκτελεί χρέη copywriter και concept developer στη Fotone Advertising.

Έχει συνεργαστεί με τον Πολιτιστικό Οδηγό Θεσ/νίκης & Βορ. Ελλάδος, έγραψε το σενάριο για το μικρού μήκους φιλμ Nobody’s Perfetc, είναι στην οργανωτική ομάδα του Taratsa International Film Festival και μέλος της πολιτιστικής εταιρίας dot2dot, συμμετείχε σε επίπεδο concept και κειμένων στη συλλογική έκδοση του ΚΕ.Θ.Ε.Α. Ωδή Στον Κώδικα, ενώ ιστορίες του θα βρεις και στις συλλογές φαντασίας και μυστηρίου Αντίθετο Ημισφαίριο 3 & 4 της Gamecraft. Επίσης, είναι εισηγητής στα workshops The Concept (Toolbox) και Ψηφιακός Λόγος – Η χρήση των λέξεων στα social media (Κήπος Σεμινάρια).

Ως φίλος -ή καλύτερα ως paranormal aficionado- πραγματοποιεί τις διαδρομές Αυτός, Αυτές και τα Μυστήρια 1 & 2 με θέμα τη μυστική και μεταφυσική ιστορία της πόλης με την ομάδα περιηγήσεων dot2dot, επιμελείται και παρουσιάζει τα Mystery Nights στο Biscotto Coffee+ και το Μπενσουσάν Χαν, και (μιας και νωρίτερα μιλήσαμε για φίλους) στηρίζει αμέριστα σε επίπεδο κειμένων όσους φίλους του το ζητούν.

Ιωάννης Τζαβλόπουλος

Ξεκίνησε την καριέρα του από το χώρο των συμβούλων επιχειρήσεων στην εταιρία Alpha Mentor, για να μετακινηθεί στη συνέχεια, στο χώρο του μάρκετινγκ στη θέση του Group Product Manager στον Όμιλο Alumil. Εν συνεχεία ανέλαβε τα καθήκοντα του Διευθυντή Marketing και του Εμπορικού Διευθυντή στη μεγαλύτερη θυγατρική του Ομίλου Alumil, την εταιρία Metron. Τα τελευταία έτη διδάσκει ως τακτικός καθηγητής στο New York College σε θέματα Marketing, Διοίκησης Αλλαγών και Ανάπτυξης Ανθρωπίνων Πόρων σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα, ενώ το 2007 ανέλαβε τα καθήκοντα του συμβούλου μάρκετινγκ και επιχειρησιακής ανάπτυξης.

Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής από το ΕΚΕΠΙΣ και διπλωματούχος επιθεωρητής ποιότητας. Έχει διατελέσει εισηγητής στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας από το 1997, και σε άλλα εκπαιδευτικά Ινστιτούτα και Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης, ενώ έχει πραγματοποιήσει πολλά ενδοεπιχειρησιακά προγράμματα εκπαίδευσης σε επιχειρήσεις (π.χ. Altec, Aspis Bank, Filkeram Johnson, Doral, Μαλαματίνα, Fiera Italia, Σχήμα & Χρώμα, Ytong, Fotone adv, Motomarket κ.α.).

Υπήρξε τρεις φορές υπότροφος για την ακαδημαϊκή του επίδοση από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών και το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, ενώ έχει τιμηθεί με βραβείο από την Ελληνική Εταιρία Διοίκησης Επιχειρήσεων, καθώς και από την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ για το ερευνητικό του έργο και την υψηλή του επίδοση στο πεδίο του μάρκετινγκ αντίστοιχα. Είναι ιδρυτής της εταιρείας συμβούλων Upgrade.

Περικλής Παπανικολάου

Αφού εργάστηκε ως Μηχανολόγος Μηχανικός στον τομέα της Επιχειρησιακής Έρευνας στην Ενέργεια, έλαβε τον τίτλο του ΜΒΑ από το Πανεπιστήμιο του Aston (UK) και μετέφερε την αναλυτική του ικανότητα στο χώρο των επιχειρήσεων.

Εργάστηκε για 3 έτη ως Marketing Executive στον τομέα των υπηρεσιών εκπαίδευσης στον όμιλο NETWORK όπου ίδρυσε και ηγήθηκε του τμήματος Marketing, και υλοποίησε καμπάνιες δεκάδων χιλιάδων ευρώ σε digital και μη κανάλια, αντιστρέφοντας ανοδικά τις πωλήσεις για δύο έτη αφού ξεκίνησε η κρίση.

Έχοντας ως στόχο την ενίσχυση της λήψης αποφάσεων των επιχειρήσεων με βάση τα δεδομένα, μετέβη στη baresquare ως Data Analyst και έπειτα ως Marketing Analytics Specialist, όπου υποστήριζε τα στελέχη της Sony Professional και Sony Consumer στην ανάλυση των web, marketing & sales δεδομένων τους σε παγκόσμια κλίμακα επί 3 έτη.

Έχοντας πλέον συνδυάσει τη γνώση της υλοποίησης και της μέτρησης του Marketing, έγινε μέλος της Fotone Advertising ως Business Insight & Analytics manager όπου, πέρα από την υποστήριξη των πελατών στο Digital Marketing, είναι υπεύθυνος για τη ψηφιακή οργάνωση και διαχείριση του Agency.

Κόστος Σεμιναρίου

Ταμειακά ενήμερα Μέλη ΣΕΒΕ: 50 ΕΥΡΩ (συμπ. ΦΠΑ 24%)

¶λλοι: 60 ΕΥΡΩ (συμπ. ΦΠΑ 24%)

Oι συμμετέχοντες θα λάβουν πιστοποιητικό παρακολούθησης από το Σύνδεσμο Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ) και υλικό παρακολούθησης του σεμιναρίου.

Οι θέσεις είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Δηλώστε συμμετοχή εδώ.

Διαβάστε επίσης
20/03/2020 : Η FESPA 2020 επιστρέφει στην Μαδρίτη τον Οκτώβριο!
19/03/2020 : Ψηφιακή εκτύπωση σε μαγνήτη: ​Η ZAPADEL καλωσόρισε στην γκάμα προϊόντων της τα Digital Magnetics.
13/03/2020 : Η drupa αναβάλλεται για τον Απρίλιο του 2021
13/03/2020 : Το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων επιλέγει τις προηγμένες λύσεις μεταξοτυπίας για βιομηχανικές εφαρμογές της Graphcom
06/03/2020 : 2ο πανελλήνιο συνέδριο γραφικών τεχνών: Πρόσκληση για υποβολή επιστημονικών εργασιών - Call for papers
06/03/2020 : 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Γραφικών Τεχνών και 4ο Θερινό Εργαστήριο Γραφικών Τεχνών
04/03/2020 : Αναβάλλεται η FESPA 2020
20/02/2020 : Ολοκληρώθηκαν τα Printing Awards 2020
04/02/2020 : Νέα συνεργασία για την Displaymedia
03/02/2020 : Νέα επένδυση για την εταιρεία Χαΐτογλου σε εκτυπωτή Durst
03/02/2020 : LINO & GM - GRAFISK MASKINFABRIK: Εταιρική Συμφωνία
18/01/2020 : Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η εξέταση των δειγμάτων για τα Printing Awards
14/01/2020 : Σεμινάριο Ψηφιακής Εκτύπωσης UV LED & Laser Χάραξης από την Daltec & την Fespa Hellas Association
19/12/2019 : Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι «Textile Days by GRAPHCOM & FESPA Hellas»
29/11/2019 : Printing Awards: Παράταση ως τις 13 Δεκεμβρίου
20/11/2019 : Textile Days
20/11/2019 : Η Xerox επιλέγει το διάφανο, ως το Χρώμα της Χρονιάς για το 2020
19/11/2019 : Xerox® Warranty+: Eπέκταση εγγύησης από τη Xerox έως 5 χρόνια!
15/11/2019 : Ημέρες βιβλιοδετείων
14/11/2019 : Στην SKAG, η 1η εγκατάσταση MGI JETVarnish 3D Evo στην Αθήνα!
12/11/2019 : H HP επιβεβαιώνει το ενδιαφέρον εξαγοράς της από την Xerox
12/11/2019 : Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 1ο τεχνικό σεμινάριο στις τεχνολογίες γραφικών τεχνών
12/11/2019 : Event στην Κεντρική Ελλάδα από την DALTEC
08/11/2019 : Huion Kamvas Pro 20 Digitizer
24/10/2019 : Η FOODTECH και το… σιλικονόχαρτο
23/10/2019 : 1η Printing Expo 2020: Take Your Business Further
21/10/2019 : Η Xerox λανσάρει νέες δυνατότητες εκτύπωσης που αλλάζουν τα δεδομένα
20/10/2019 : Τρία Βραβεία Byers Lab για τη Roland
09/10/2019 : Wallpen® Ε1 plus: Εκτυπωτής κάθετης επιφάνειας - Δείτε τον live
08/10/2019 : Βραβεία εκτύπωσης 2020
07/10/2019 : Labela: 5ος Διαγωνισμός Ετικέτας Gold Label Awards 2019
06/10/2019 : Οι νικητές του LABELicious
05/10/2019 : H Bel στην Labelexpo Europe 2019
03/10/2019 : Μεταπτυχιακό πρόγραμμα: "Ευφυής Συσκευασία: Νέες Τεχνολογίες και Marketing"
03/10/2019 : Σεμινάριο στις τεχνολογίες γραφικών τεχνών, εκτυπώσεων και περατώσεων
02/10/2019 : Digitized 2019
01/10/2019 : Eκτυπωτές Xerox με τεχνολογία ConnectKey®
20/09/2019 : Επιστημονική ημερίδα Τυπογραφίας και Χαρακτικής
30/07/2019 : Νέα σειρά πολυχανημάτων από την Konica Minolta!
24/07/2019 : 4o Φεστιβάλ Εφαρμοσμένων Τεχνών
18/07/2019 : Το Κτήμα Κώστα Λαζαρίδη ανανεώνει για 5 χρόνια τη συνεργασία του με τη Xerox για τη διαχείριση των εκτυπωτικών του αναγκών.
15/07/2019 : 5ος Διαγωνισμός Αφίσας για την Τυπογραφία
11/07/2019 : Η Xerox εξελίσσει την τεχνολογία inkjet με τη νέα, καινοτόμα πρέσα Baltoro HF
11/07/2019 : Ημέρες Γραφικών Τεχνών & Τυπογραφίας
10/07/2019 : H «ΤΥΠΟΓΡΑΦΙΚΗ.GR» επενδύει σε MGI JETVARNISH 3DS
25/06/2019 : Η Xerox κερδίζει πενταετή σύμβαση συνεργασίας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τη βελτιστοποίηση των εκτυπωτικών της υποδομών
20/06/2019 : Η SwissQprint παρουσιάζει τον εκτυπωτή Karibu roll-to-roll που διπλασιάζει την παραγωγικότητα
19/06/2019 : DURST: νέοι εκτυπωτές Ρ5 & νέα λογισμικά
19/06/2019 : Η πλατφόρμα DURST Ρ5 350 κέρδισε το βραβείο της EDP
19/06/2019 : H MASSIVIT 3D στη FESPA 2019
19/06/2019 : Πέντε οφέλη από την ψηφιακή εκτύπωση ετικετών
14/06/2019 : Ξεκίνησε το Athens Photo Festival 2019
13/06/2019 : Στις 2-5 Οκτωβρίου του 2020 στο Athens Metropolitan Expo θα διεξαχθεί η έκθεση Syskeuasia 2020
04/06/2019 : Xerox: Η κυκλική οικονομία και η προστασία της ζωής στον πλανήτη σε πρώτο πλάνο
30/05/2019 : PARADIGM SHIFT - Το 30ο Συνέδριο Ηγεσίας της ΕΑΣΕ έδωσε το στίγμα των διεθνών τάσεων στο Management
29/05/2019 : Στο δυναμικό της Konica Minolta Επιχειρηματικές Λύσεις Ελλάς Α.Ε. εντάχθηκε ο Παναγιώτης Βελισσαρίου
29/05/2019 : Η έγχρωμη ψηφιακή πρέσα Xerox® Iridesse™ κερδίζει το κορυφαίο βραβείο EDP για την καινοτομία στην ψηφιακή παραγωγή
28/05/2019 : Βιβλιοδεσία, μια τέχνη που άντεξε στο χρόνο
28/05/2019 : Δυναμική η ελληνική παρουσία στο LABELicious
24/05/2019 : Ενημέρωση για τις εκθέσεις SYSKEVASIA20 + PLASTICA20
20/05/2019 : Συγχαρητήρια Επιστολή της HELGRAMED στην ομάδα GARDEN για το χρυσό βραβείο του διεθνούς οργανισμού FESPA 2019.
17/05/2019 : Η Χαΐτογλου Α.Ε. επιλέγει Durst Tau 330LM. Με μελάνια Χαμηλής Μετανάστευσης για συσκευασίες τροφίμων
17/05/2019 : 3o Θερινό εργαστήριο γραφικών τεχνών στο Μουσείο Τυπογραφίας και Τεχνολογίας Γραφικών Τεχνών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
15/05/2019 : 1ο Επαγγελματικό Εργαστήριο Διαχείρισης Χρώματος
14/05/2019 : Διαγωνισμός σχεδιασμού ετικέττας φιάλης οίνου
13/05/2019 : Πρόσκληση για συμμετοχή στην ενημερωτική ημερίδα του έργου EKFI
10/05/2019 : Η HP φέρνει νέα δεδομένα στην Εκτύπωση Dye Sublimation με τη νέα σειρά HP Stitch
10/05/2019 : Το «μείγμα» των επισκεπτών της Graphica 2019.
09/05/2019 : Η Xerox ανακοινώνει νέες υπηρεσίες που προωθούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων
09/05/2019 : Η Lino A.E.B.E. στην Fespa Global expo print 2019
08/05/2019 : Έξι δρόμοι για την ανάπτυξη
08/05/2019 : H Next Α.Ε επεκτείνει τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες με την παραγωγική πρέσσα Xerox® Iridesse™
07/05/2019 : Εκτυπωτής επιφάνειας νέας γενιάς
07/05/2019 : Ανακοινώθηκαν οι νικητές των Ελληνικών Βραβείων Γραφιστικής & Εικονογράφησης 2019
07/05/2019 : Επιστολή μαθητείας Γραφικών Τεχνών 2019
02/05/2019 : Ενημερωτική ημερίδα για το EKFI project
25/04/2019 : FESPA 2019: Τι νέο θα παρουσιαστεί στο Μόναχο
23/04/2019 : Η Durst εγκαινίασε την Νέα Εποχή
15/04/2019 : Η FESPA ανακοίνωσε το πρόγραμμα του Trend Theater 2019
11/04/2019 : Η Vhf παρουσιάζει το νέο, καινοτόμο CNC router Χ με φουτουριστικό σχεδιασμό
10/04/2019 : Διεθνές Συνέδριο και Έκθεση Νανοτεχνολογίας "NANOTECHNOLOGY 2019"
09/04/2019 : «Βιβλίο: οι άνθρωποι και οι τέχνες του» Ημερίδα και έκθεση καλλιτεχνικής βιβλιοδεσίας στο Ιστορικό Αρχείο ΠΙΟΠ
01/04/2019 : Τι άλλο θα δείτε στην FESPA Global Print Expo 2019
29/03/2019 : To Printerior δίνει έμφαση στις εφαρμογές διακόσμησης εσωτερικών και εξωτερικών χώρων στη FESPA Global Print Expo 2019
22/03/2019 : Η INPRINT ITALY επιστρέφει το 2020
20/03/2019 : Επίπεδα Κοπτικά Valiani από την Atlas Digital
20/03/2019 : Απευθείας UV Εκτύπωση Αντικειμένων. Νέο Εκτυπωτικό Roland
15/03/2019 : Τον Οκτώβριο του 2020 οι επόμενες Syskevasia & Plastica
15/03/2019 : New Plastics Economy Global Commitment Spring 2019 Report
15/03/2019 : Αποτελέσματα εκλογών HELGRAMED 2019
14/03/2019 : Durst Tau 330 RSC για την ΑΡΤΙΟΝ ΣΟΥΛΑΚΟΣ
13/03/2019 : 1 εκατομμύριο χαρτιά διάστασης B1 διακοσμήθηκαν σε 6 μήνες με το Heret's MGI JETvarnish 3D Evo (75 x 120 εκ.)
06/03/2019 : H “University Press” στη Ρόδο επενδύει σε τεχνολογία HP PageWide
05/03/2019 : Η OKI Europe παρουσιάζει προφίλ υλικών για τους χρήστες των εκτυπωτών ColorPainter
05/03/2019 : ΕΑΣΕ: Σημαντικές παρεμβάσεις στον δημόσιο διάλογο στο πλαίσιο του Delphi Economic Forum
05/03/2019 : KARIBU: Ο πρώτος roll to roll εκτυπωτής από την swissQprint
04/03/2019 : H Xerox αναδεικνύεται ως μία από τις Κορυφαίες Εταιρικές Επωνυμίες στην Ελλάδα στα πλαίσια του θεσμού Superbrands
04/03/2019 : Η Atlas Digital στην Graphica 2019
04/03/2019 : Ο νέος σαρωτής παραγωγής της Xerox καινοτομεί σε παράλληλη σάρωση
10/02/2019 : Fespa Hellas Association: GO GLOBAL





Google+ | Επικοινωνία | Όροι χρήσης | ΒΙΒΛΙΟ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ © 2006 All rights reserved Designed by ORGINSTUDIOS.COM