Αναζήτηση
Προχωρημένη αναζήτηση
Εταιρεία Κατάλογος Νέα Θέματα Μικρές Αγγελίες Διαφημιζόμενοι Χρήσιμα
graphicarts.gr > Ενημέρωση > Νέα - Ανακοινώσεις 12 Δεκεμβρίου 2018 | Τελευταία Ενημέρωση: 12/12/2018
  Αρθρα - Θέματα
Νέα - Ανακοινώσεις
  Νέες εκδόσεις
  Τεχνικά Θέματα
  Διαγωνισμοί
  Εκθέσεις - Συνέδρια
  Παρουσιάσεις εξοπλισμού
  Παρουσιάσεις προϊόντων
  Παρουσιάσεις υπηρεσιών
  Drupa 2008
  Drupa 2012
  Drupa 2016
  Outside
  Graphica 2017

Marketing Services

Ο πιο αξιόπιστος οδηγός σας παρέχει τη βάση δεδομένων του για στοχευμένη προβολή
Θα σας χρειαστούν
Τεχνικά θέματα
Links

Σεμινάριο ΣΕΒΕ Ψηφιακό Μarketing στις Εξαγωγές: Από τη Θεωρία στην Πράξη

Ο ΣΕΒE, στηρίζοντας παραδοσιακά την εξωστρέφεια των επιχειρήσεων και μέσω του SEVE Academy, που αποτελεί τον εκπαιδευτικό μηχανισμό του Συνδέσμου μας, υλοποιεί ακόμα ένα εργαστήριο με θέμα: «Ψηφιακό Marketing στις Εξαγωγές – Από τη Θεωρία στην Πράξη» την Πέμπτη 22 Μαρτίου 2018 και ώρες 17.30 – 21.30 στα γραφεία του ΣΕΒΕ, Θεσσαλονίκη, Πλατεία Μοριχόβου 1, 4ος όροφος.

Σχετικά:

Η αναγκαιότητα για εξωστρέφεια και εξαγωγικές πωλήσεις είναι πλέον αδιαμφισβήτητη.

Όμως πρέπει κανείς να χρησιμοποιήσει τα σωστά εργαλεία και τις νέες ψηφιακές μεθόδους για να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα και να προωθήσει με επιτυχία τα προϊόντα του διεθνώς.

Στο σεμινάριο αυτό, οι συμμετέχοντες θα ενημερωθούν για όλα τα παραδοσιακά και νέα εργαλεία εισχώρησης στις αγορές του εξωτερικού από ανθρώπους της αγοράς που γνωρίζουν τη θεωρία αλλά και την πράξη.

Θεματολογία:

Oι εισηγητές θα ενημερώσουν σχετικά με τα παρακάτω κρίσιμα ζητήματα:

Εξαγωγές: 3 ψηφιακά εργαλεία, διαβατήριο για την επιτυχία!

Εισηγητής: Γεώργιος Μαντζουρανίδης

Θεματικές Ενότητες:

  Μιλώντας σ’ ένα παγκόσμιο κοινό
    – Πώς το τοπικό γίνεται διεθνές;
    – Ξεφεύγοντας από το comfort zone των στερεότυπων
    – Αρκεί μόνο το design ως διαβατήριο;
    – Αν όχι, υπάρχει μια ενιαία εξαγωγική γλώσσα;
    – Πώς οφείλει να προσαρμόζεται κάθε brand;
    – Και κατά πόσο το περιορίζει εντέλει το αντικείμενό του;

    Η σωστή γλώσσα, εργαλείο για το σωστό κοινό
    – Επωνυμίες που «χάνονται» στη μετάφραση
    – Η γλώσσα ως δημιουργός μοτίβων
    – «Χτίζοντας» ένα brand με τον λόγο, χωρίς να μένει στα λόγια
    – Από τη συσκευασία ως το tagline, όλα είναι γλώσσα
    – Για να μιλήσεις, πρέπει πρώτα ν’ ακούσεις

    Το storytelling ως εξαγωγικός μοχλός
    – Τι είναι το storytelling;
    – Πόσο παλιό ή σύγχρονο είναι;
    – Πόσο ουσιαστικά χρήσιμο μπορεί να φανεί;
    – Μπορεί ένα brand χωρίς ιστορία να κάνει storytelling;
    – Πού μπορεί να σε φτάσει μια ιστορία;
    – Έχει happy ending το storytelling;

Διείσδυση στις Παγκόσμιες Αγορές –Η Μόνη Επιλογή για την Ελληνική Επιχείρηση

Εισηγητής: Ιωάννης Τζαβλόπουλος

Θεματικές Ενότητες:

  •     Γιατί να εξάγω;
  •     Τι να εξάγω;
  •     Πού να εξάγω;

      – Επιλογή Ξένων Αγορών
    – Έρευνα Ξένης Αγοράς
    – Marketing Στο Διαδίκτυο – Το Επιχειρηματικό Πλεονέκτημα

    Πώς να εξάγω; Εξαγωγικό Μάρκετινγκ
    – Η Συσκευασία του Εξαγώγιμου προϊόντος
    – Επωνυμία & Ετικέτα Εξαγόμενου Προϊόντος
    – Τιμολογιακή Πολιτική
    – Διεθνές Μείγμα Επικοινωνίας

    Πότε; Εργαλεία Εξαγωγικού Μάρκετινγκ
    – Συμμετοχή σε Εμπορικές Εκθέσεις Εξωτερικού
    – Επιχειρηματικές αποστολές
    – Εκδηλώσεις Β2Β / Partenariat / B2Fair
    – Προσκλήσεις ξένων αγοραστών
    – Συμπεριφορά Καταναλωτών Σε διεθνές επίπεδο

    Ποιος; Επιλογή συνεργατών και συμβούλων

Αναλυτικές μέθοδοι αξιολόγησης και
βελτιστοποίησης της online απόδοσης στις εξαγωγές

Εισηγητής: Περικλής Παπανικολάου

Θεματικές Ενότητες:

    Τι συμβαίνει στο διαδίκτυο στη χώρα που σκέφτομαι να εξάγω

Εργαλείο: Ahrefs

  •     Ερευνώ τον τρόπο που αναζητούν πληροφορίες για το προϊόν μου σε ξένες αγορές
  •     Εντοπίζω τους βασικούς ανταγωνιστές μου και τα σημαντικότερα κανάλια τους
  •     Ανακαλύπτω το ιδανικό περιεχόμενο και τα κανάλια που αποδίδει καλύτερα σε κάθε χώρα
  •     Χτίζω το πλάνο μου για να δουλέψουν οι μηχανές αναζήτησης για μένα
  •     Παρουσίαση πραγματικών δεδομένων από εταιρία που θα συμμετάσχει στο σεμινάριο
  •     Τι συμβαίνει στο website μου στη χώρα που εξάγω

Εργαλείο: Google Analytics

  •     Θέτω στόχους για την online παρουσία μου στο εξωτερικό ανάλογα με το είδος της δράσης μου (B2B, B2C κλπ.)
  •     Κατανοώ τα δεδομένα του website μου και επιλέγω τα σωστά δεδομένα σε σχέση με τους στόχους που έχω βάλει ως εξαγωγέας
  •     Συλλέγω τα σωστά δεδομένα ώστε να πάρω τις σωστές αποφάσεις
  •     Χαρτογραφώ το online αποτύπωμα του πελάτη και ενεργοποιώ τις πωλήσεις
  •     Παρουσίαση πραγματικών δεδομένων από εξαγωγέα γούνας

Σε ποιους απευθύνεται

  •     Επαγγελματίες και Στελέχη Εξαγωγικών τμημάτων
  •     Υπεύθυνους επικοινωνίας & εξαγωγικού marketing
  •     Υπεύθυνους ψηφιακής οργάνωσης
  •     Φοιτητές & Σπουδαστές

Οι Εισηγητές

Γεώργιος Μαντζουρανίδης

Γεννήθηκε στην Αθήνα το ‘73, ζει στη Θεσσαλονίκη από το ‘88. Μπήκε στο χώρο της διαφήμισης το 2003, και από τότε εκτελεί χρέη copywriter και concept developer στη Fotone Advertising.

Έχει συνεργαστεί με τον Πολιτιστικό Οδηγό Θεσ/νίκης & Βορ. Ελλάδος, έγραψε το σενάριο για το μικρού μήκους φιλμ Nobody’s Perfetc, είναι στην οργανωτική ομάδα του Taratsa International Film Festival και μέλος της πολιτιστικής εταιρίας dot2dot, συμμετείχε σε επίπεδο concept και κειμένων στη συλλογική έκδοση του ΚΕ.Θ.Ε.Α. Ωδή Στον Κώδικα, ενώ ιστορίες του θα βρεις και στις συλλογές φαντασίας και μυστηρίου Αντίθετο Ημισφαίριο 3 & 4 της Gamecraft. Επίσης, είναι εισηγητής στα workshops The Concept (Toolbox) και Ψηφιακός Λόγος – Η χρήση των λέξεων στα social media (Κήπος Σεμινάρια).

Ως φίλος -ή καλύτερα ως paranormal aficionado- πραγματοποιεί τις διαδρομές Αυτός, Αυτές και τα Μυστήρια 1 & 2 με θέμα τη μυστική και μεταφυσική ιστορία της πόλης με την ομάδα περιηγήσεων dot2dot, επιμελείται και παρουσιάζει τα Mystery Nights στο Biscotto Coffee+ και το Μπενσουσάν Χαν, και (μιας και νωρίτερα μιλήσαμε για φίλους) στηρίζει αμέριστα σε επίπεδο κειμένων όσους φίλους του το ζητούν.

Ιωάννης Τζαβλόπουλος

Ξεκίνησε την καριέρα του από το χώρο των συμβούλων επιχειρήσεων στην εταιρία Alpha Mentor, για να μετακινηθεί στη συνέχεια, στο χώρο του μάρκετινγκ στη θέση του Group Product Manager στον Όμιλο Alumil. Εν συνεχεία ανέλαβε τα καθήκοντα του Διευθυντή Marketing και του Εμπορικού Διευθυντή στη μεγαλύτερη θυγατρική του Ομίλου Alumil, την εταιρία Metron. Τα τελευταία έτη διδάσκει ως τακτικός καθηγητής στο New York College σε θέματα Marketing, Διοίκησης Αλλαγών και Ανάπτυξης Ανθρωπίνων Πόρων σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα, ενώ το 2007 ανέλαβε τα καθήκοντα του συμβούλου μάρκετινγκ και επιχειρησιακής ανάπτυξης.

Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής από το ΕΚΕΠΙΣ και διπλωματούχος επιθεωρητής ποιότητας. Έχει διατελέσει εισηγητής στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας από το 1997, και σε άλλα εκπαιδευτικά Ινστιτούτα και Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης, ενώ έχει πραγματοποιήσει πολλά ενδοεπιχειρησιακά προγράμματα εκπαίδευσης σε επιχειρήσεις (π.χ. Altec, Aspis Bank, Filkeram Johnson, Doral, Μαλαματίνα, Fiera Italia, Σχήμα & Χρώμα, Ytong, Fotone adv, Motomarket κ.α.).

Υπήρξε τρεις φορές υπότροφος για την ακαδημαϊκή του επίδοση από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών και το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, ενώ έχει τιμηθεί με βραβείο από την Ελληνική Εταιρία Διοίκησης Επιχειρήσεων, καθώς και από την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ για το ερευνητικό του έργο και την υψηλή του επίδοση στο πεδίο του μάρκετινγκ αντίστοιχα. Είναι ιδρυτής της εταιρείας συμβούλων Upgrade.

Περικλής Παπανικολάου

Αφού εργάστηκε ως Μηχανολόγος Μηχανικός στον τομέα της Επιχειρησιακής Έρευνας στην Ενέργεια, έλαβε τον τίτλο του ΜΒΑ από το Πανεπιστήμιο του Aston (UK) και μετέφερε την αναλυτική του ικανότητα στο χώρο των επιχειρήσεων.

Εργάστηκε για 3 έτη ως Marketing Executive στον τομέα των υπηρεσιών εκπαίδευσης στον όμιλο NETWORK όπου ίδρυσε και ηγήθηκε του τμήματος Marketing, και υλοποίησε καμπάνιες δεκάδων χιλιάδων ευρώ σε digital και μη κανάλια, αντιστρέφοντας ανοδικά τις πωλήσεις για δύο έτη αφού ξεκίνησε η κρίση.

Έχοντας ως στόχο την ενίσχυση της λήψης αποφάσεων των επιχειρήσεων με βάση τα δεδομένα, μετέβη στη baresquare ως Data Analyst και έπειτα ως Marketing Analytics Specialist, όπου υποστήριζε τα στελέχη της Sony Professional και Sony Consumer στην ανάλυση των web, marketing & sales δεδομένων τους σε παγκόσμια κλίμακα επί 3 έτη.

Έχοντας πλέον συνδυάσει τη γνώση της υλοποίησης και της μέτρησης του Marketing, έγινε μέλος της Fotone Advertising ως Business Insight & Analytics manager όπου, πέρα από την υποστήριξη των πελατών στο Digital Marketing, είναι υπεύθυνος για τη ψηφιακή οργάνωση και διαχείριση του Agency.

Κόστος Σεμιναρίου

Ταμειακά ενήμερα Μέλη ΣΕΒΕ: 50 ΕΥΡΩ (συμπ. ΦΠΑ 24%)

Άλλοι: 60 ΕΥΡΩ (συμπ. ΦΠΑ 24%)

Oι συμμετέχοντες θα λάβουν πιστοποιητικό παρακολούθησης από το Σύνδεσμο Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ) και υλικό παρακολούθησης του σεμιναρίου.

Οι θέσεις είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Δηλώστε συμμετοχή εδώ.

Διαβάστε επίσης
30/11/2018 : 22 - 24 Φεβρουαρίου 2019 η GRAPHICA στο MEC
29/11/2018 : Εκτυπωτικά Colorjet Απευθείας Εκτύπωσης Υφασμάτων
20/11/2018 : Νέος επαναστατικός ψηφιακός εκτυπωτής TS55-1800
16/11/2018 : Η TetraForm ανανεώνει το στόλο της επενδύοντας σε εξοπλισμό μεταξοτυπίας των Thieme και Natgraph.
16/11/2018 : Νέο Sublimation εκτυπωτικό από τη Roland με διπλή λειτουργία.
15/11/2018 : Η εταιρεία Printing Packaging Γεωργιάδης Α.Ε., επιλέγει το Overprint MIS
12/11/2018 : H Intersys AE επίσημος διανομέας της Brother για την Ελλάδα.
12/11/2018 : Εκπτώσεις έως 42% σε εκτυπωτές MIMAKI Textile/Sublimation από την Polyprint
08/11/2018 : Η Siegwerk στην InPrint 2018
03/11/2018 : Συσκευασία και Plastica 2018 - Δελτίο Τύπου
02/11/2018 : Ημέρες βιβλιοδετείων 10 και 11 Νοεμβρίου
01/11/2018 : Νέο RIP Software από τη Roland
30/10/2018 : Η Nazdar Ink εκθέτης στην InPrint Milan 2018
30/10/2018 : InPrint Milan 20-22 Νοεμβρίου στο συνεδριακό κέντρο MiCo του Μιλάνου
29/10/2018 : Νέες προτάσεις ψηφιακής εκτύπωσης & φινιρίσματος από τη GRAPHCOM στη Syskevasia’18
25/10/2018 : Νέες πρωτοποριακές τεχνολογίες από τη Lino & τη Lino3D στη Syskevasia18
24/10/2018 : Δύο Βραβεία από το “Buyers Lab” στη σειρά TrueVIS VG Roland
05/10/2018 : Σημαντικές πρωτιές από τη Xerox για το Α’ εξάμηνο του 2018
05/10/2018 : Έξυπνος φορητός σαρωτής απο τη XEROX
02/10/2018 : Επιστημονική Ημερίδα για τις εξελίξεις και την Καινοτομία στη Συσκευασία
20/09/2018 : Ο νέος Global Print Driver® της Xerox
19/09/2018 : Αναβαθμισμένα μοντέλα monitor digitizer της Huion
19/09/2018 : Eφαρμογή για τους χρήστες Brother εκτυπωτικών ενδυμάτων
13/09/2018 : Syskevasia και Plastica 18, 12-15 Οκτωβρίου 2018
13/09/2018 : Η τεχνολογία ConnectKey της Xerox εντυπωσιάζει χιλιάδες επισκέπτες στην 83η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης
23/06/2018 : 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο και 2ο Θερινό Εργαστήριο Γραφικών Τεχνών
22/06/2018 : Syskevasia & Plastica 2018
20/06/2018 : Νέα μελάνια ασφαλή για τρόφιμα για τον Jet Press 720S της Fujifim
11/06/2018 : Durst P5: Βραβείο στην Fespa 2018
29/05/2018 : Που οδεύει το φινίρισμα το 2018;
25/05/2018 : Η Konica Minolta υλοποίησε το έργο MPS της AEGEAN
25/05/2018 : Η Xerox στη λίστα με τους 100 Καλύτερους Εταιρικούς Πολίτες
25/05/2018 : Απολογισμός Graphcom Demo Days ‘18
23/05/2018 : Λαμινάρισμα σε εκτυπώσεις UV inkjet
23/05/2018 : Κατασκευή γιγάντιου σκελετού με τον 3D εκτυπωτή Massivit 1800
23/05/2018 : Ζώντας στον ίδιο χώρο με την εκτύπωση
18/05/2018 : PIY - Έκθεση Μεταξοτυπίας 2018
18/05/2018 : Experience Day: Ιδέες που Μετατρέπονται σε Ευκαιρίες
18/05/2018 : Η Canon δείχνει το δρόμο της επιτυχίας στη FESPA 2018
16/05/2018 : */ 14o Athens Digital Arts Festival | Singularity Now
16/05/2018 : ΦΩΤΟγράφος Galleries: Ένα συναρπαστικό φωτογραφικό τριήμερο εκδηλώσεων στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων στο Γκάζι, 26-28 Μαΐου 2018, από το Περιοδικό ΦΩΤΟγράφος
09/05/2018 : Την ανάγκη προσαρμογής της ηγεσίας στην ψηφιακή εποχή κατέδειξε ο Βασίλης Ραμπάτ στο συνέδριο της ΕΑΣΕ
09/05/2018 : Η Epson στη FESPA 2018
09/05/2018 : Οι καινοτομίες της SwissQPrint στη FESPA 2018
04/05/2018 : 1ο πανελλήνιο συνέδριο και 2ο θερινό εργαστήριο γραφικών τεχνών
03/05/2018 : Ο ΕΛΣΕΤ στην Pack & Label Days 2018
02/05/2018 : Η Mactac θα επιδείξει 4 καινοτομίες στη FESPA 2018
02/05/2018 : Ο Nyala παραμένει ο ηγέτης της Ευρωπαϊκής αγοράς
02/05/2018 : Η Palram θα επιδείξει νέα καινοτόμα προϊόντα στη FESPA 2018
02/05/2018 : Experience Day Atlas Digital – Εφαρμογές που επεκτείνουν τα επαγγελματικά όρια
26/04/2018 : FESPA 2018 | Make smart DTG choices από την Polyprint
24/04/2018 : Οι νικητές των ΕΒΓΕ 2018
23/04/2018 : Εντείνονται οι προετοιμασίες για την επόμενη GRAPHICA
16/04/2018 : Experience Day - Ιδέες που Μετατρέπονται σε Ευκαιρίες
14/04/2018 : GRAPHCOM DEMO DAYS 18: Τί θα δείτε και τι θα ακούσετε στο 3ημερο event
13/04/2018 : 4ο Packaging Conference 2018
13/04/2018 : Τα Έβγε 2018 τιμούν την ελληνική γραφιστική
10/04/2018 : 2ο Packaging & Converting School
05/04/2018 : Νέοι κύκλοι μαθημάτων στο Thaleia’s bookbindery
05/04/2018 : H Imagco A.E. χαιρετίζει τη νέα της συνεργασία με την Agfa Ελλάδος
05/04/2018 : Η Imagco επίσημος διανομέας των προϊόντων Επιγραφοποιίας και Ψηφιακών Εκτυπώσεων της 3Μ Ελλάς
04/04/2018 : 5 συμβουλές για καλύτερες εκτυπώσεις
30/03/2018 : Λούπες /// Σεμινάρια Μεταξοτυπίας Απριλίου - Μαίου
28/03/2018 : Athens Photo Festival 2018: Call For Entries
28/03/2018 : Νέος εκτυπωτής Massivit 1500 Exploration
26/03/2018 : Η Roland DG θα επιδείξει προηγμένες λύσεις εκτύπωσης και κοπής και UV-LED λύσεις στη FESPA 2018
26/03/2018 : Η νέα κορυφαία σε πωλήσεις MBO K80
24/03/2018 : 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Γραφικών Τεχνών και 2ο Θερινό Εργαστήριο Γραφικών Τεχνών
23/03/2018 : Δύο χρόνια επιτυχίας για το πρόγραμμα πενταετούς εγγύησης από τη Xerox
23/03/2018 : Η ενημέρωση, το μεγαλύτερο… κομμάτι της πίτας
20/03/2018 : Σεμινάριο ΣΕΒΕ Ψηφιακό Μarketing στις Εξαγωγές: Από τη Θεωρία στην Πράξη
13/03/2018 : Η Konica Minolta παρουσιάζει τη νέα σειρά AccurioPress C3080
13/03/2018 : Ετικέτες με τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας
07/03/2018 : Durst Ρ5: Tεχνολογία επόμενης γενιάς
06/03/2018 : Ένα νέο εκτυπώσιμο αυτοκόλλητο ύφασμα για κάλυψη τοίχου προστίθεται στη γκάμα COALA® της Antalis
06/03/2018 : Η HP λανσάρει το ψηφιακό πιεστήριο HP Indigo 12000 HD Digital Press για εμπορικές εκτυπώσεις
06/03/2018 : Η Zünd UK Ltd συνεργάζεται με την Canon για τα συστήματα ψηφιακής κοπής της στην έκθεση Sign and Digital UK
05/03/2018 : Tablet Σχεδίασης Huion στην πιο Προσιτή Τιμή της Αγοράς
05/03/2018 : Η Xerox στις 100 Κορυφαίες Εταιρείες Τεχνολογίας για το 2018
01/03/2018 : Ο ΕΛΣΕΤ κόβει την πίτα του
28/02/2018 : Σεμινάρια με την Roland DG
28/02/2018 : Η Agfa Graphics ανεβάζει τον πήχη με το Fortuna 11, το κορυφαίο λογισμικό σχεδιασμού υψηλής ασφάλειας
28/02/2018 : Η FESPA διορίζει τον Graeme Richardson-Locke ως επικεφαλής της Τεχνικής Υποστήριξης
28/02/2018 : Επέκταση της συνεργασίας Xerox Hellas και Info Quest Technologies στη διάθεση γνήσιων αναλωσίμων.
26/02/2018 : Μετρητής τάσης γάζας G-CHECK
26/02/2018 : Προεπιστρωμένη γάζα SEFAR PCF
26/02/2018 : Nazdar 1600 POWERPRINT UV Screen Ink
26/02/2018 : Η ΑΡΓΩ επενδύει σε τεχνολογία Natgraph και Grunig
26/02/2018 : GRAPHCOM Demo Days ‘18: Un-limit Your Business
23/02/2018 : Σεμινάριο: Η Τέχνη της Γραφιστικής
22/02/2018 : Δωρεάν σεμινάριο δημιουργίας κοπτικών σε βινύλιο και 3D printing από το Δήμο Αθηναίων
19/02/2018 : Οδηγίες για βέλτιστη απόδοση ράστερ
16/02/2018 : Τέταρτος διεθνής διαγωνισμός αφίσας για την Τυπογραφία
12/02/2018 : Η Fujifilm ανακοινώνει την διάθεση νέου εκτυπωτή Αcuity LED 1600R
11/02/2018 : Fuji & Xerox ενώνουν τις δυνάμεις τους
11/02/2018 : Η Hellas Digital επιλέγει Durst
10/02/2018 : Αγώνες νέων σχεδιαστών & αφίσα για τον Τζίμη Πανούση από το GR DESIGN
08/02/2018 : Pack & Label Days 2018
07/02/2018 : H Xerox Hellas κερδίζει το «Country of the Year Award»
24/01/2018 : Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα: «Νέες Τεχνολογίες και Marketing. Έξυπνη Συσκευασία» στο ΤΕΙ Αθήνας





Google+ | Επικοινωνία | Όροι χρήσης | ΒΙΒΛΙΟ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ © 2006 All rights reserved Designed by ORGINSTUDIOS.COM