Αναζήτηση
Προχωρημένη αναζήτηση
Εταιρεία Κατάλογος Νέα Θέματα Μικρές Αγγελίες Διαφημιζόμενοι Χρήσιμα
graphicarts.gr > Ενημέρωση > Αρθρα - Θέματα 21 Μαρτίου 2019 | Τελευταία Ενημέρωση: 21/03/2019
Αρθρα - Θέματα
  Νέα - Ανακοινώσεις
  Νέες εκδόσεις
  Τεχνικά Θέματα
  Διαγωνισμοί
  Εκθέσεις - Συνέδρια
  Παρουσιάσεις εξοπλισμού
  Παρουσιάσεις προϊόντων
  Παρουσιάσεις υπηρεσιών
  Drupa 2008
  Drupa 2012
  Drupa 2016
  Outside
  Graphica 2017

Marketing Services

Ο πιο αξιόπιστος οδηγός σας παρέχει τη βάση δεδομένων του για στοχευμένη προβολή
Θα σας χρειαστούν
Τεχνικά θέματα
Links

Επενδύστε στο σωστό τσίγκο

Η Laurel Brunner παρουσιάζει την ιστορία της τεχνολογίας CTP (Computer to Plate), το σημαντικό της ρόλο στον εκτυπωτικό κλάδο σήμερα και το πως επηρεάζει τη διαδικασία εκτύπωσης.

Προκαλεί κατάπληξη το πόσο καιρό χρειάστηκε η τεχνολογία CTP για να κυριαρχήσει. Το CTP στην προεκτύπωση έχει σημαντική συμβολή στη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων του εκτυπωτικού κλάδου. Πηγαίνοντας απευθείας στον τσίγκο και παρακάμπτοντας την εμφάνιση του φιλμ και την εκφώτιση του τσίγκου, ολόκληρα στάδια της παραγωγής τσίγκων παύουν να χρειάζονται. Το CTP υπήρχε από τη δεκαετία του ’80, παρόλα αυτά ο λόγος ύπαρξής του ήταν μάλλον αδιόρατος. Αυτό άλλαξε το 1995.

Το άλμα στη εξέλιξη του CTP συνέβη στη Drupa του 1995 όταν οι ερευνητές τελικά έλυσαν το πρόβλημα. Έψαχναν για το μυστικό χημικό συνδυασμό της εγγραφής του τσίγκου και της εμφάνισης. Σκοπός τους ήταν να πετύχουν σύντομους χρόνους παραγωγής τσίγκων για μεγάλα τιράζ με οικονομικά συμφέρουσες χημικές διαδικασίες εγγραφής και εμφάνισης.

Το 1995 η Kodak και η Creo (που αργότερα η  Kodak εξαγόρασε) παρουσίασαν το θερμικό CTP. Αυτό κυριολεκτικά εκτόπισε τον ανταγωνισμό που παρουσίαζε μονάδες CTP βασισμένες στο πράσινο (YAG) λέιζερ. Στη Drupa του 1995 υπήρχαν περισσότερα από 50 συστήματα CTP από εταιρείες που έχουν παραγκωνιστεί από τον ανταγωνισμό ή εξαγοραστεί. Ανάμεσα σε αυτές ήταν οι Autologic, Cymbolic Sciences, Purup, Barco και Creo.

Το LithoStar της Agfa ήταν το πρώτο πραγματικό CTP που παρουσιάστηκε το 1993. ¶λλες επιλογές ήταν το Brillia της Fujifilm και τα electra plates της Kodak. Σήμερα ελάχιστα συστήματα φιλμ πωλούνται η χρησιμοποιούνται στις ανεπτυγμένες αγορές. Η Kodak συνεχίζει να πουλάει αρκετό φιλμ σε κάποιες χώρες αλλά το CTP και οι ανάλογοι τσίγκοι αντικαθιστούν τα γερασμένα συστήματα φιλμ.

Το CTP έχει γίνει ο κανόνας στις περισσότερες γραμμές παραγωγής και αυτή η τεχνολογία μειώνει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των εκτυπώσεων καθώς οι εταιρείες βελτιώνουν τους προσφερόμενους τσίγκους. Η τεχνολογία τσίγκων που δεν χρειάζονται εμφάνιση (processless) συνεχίζει να βελτιώνεται και οι παραγωγοί έχουν καινοτομήσει στο πως πωλούν τους τσίγκους τους. Για παράδειγμα, η Agfa προσφέρει στους πελάτες της την επιλογή να αγοράσουν μόνο το στρώμα εγγραφής της εικόνας στον τσίγκο, πρακτικά ενοικιάζοντας το αλουμίνιο του τσίγκου το οποίο στη συνέχεια συνέχεια συλλέγει προς ανακύκλωση σαν μέρος της συμφωνίας.

Τα τελευταία χρόνια, παρατηρήσαμε μια τάση των πελατών προς τσίγκους που δεν χρειάζονται εμφάνιση (processless), που δεν έχουν την αντοχή των ανταγωνιστικών επιλογών. Πάντως, αυτό δεν είναι κάτι που προβληματίζει καθώς τα τιράζ μειώνονται. Η Kodak παρουσιάζει αύξηση πωλήσεων για τους proceless τσίγκους της Sonora παγκοσμίως.

Επιπρόσθετα, το CTP έχει επηρεάσει θετικά τις γραμμές παραγωγής βοηθώντας στη βελτίωση της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας των εκτυπώσεων. Το CTP κατευθύνει τις εξελίξεις για βελτίωση στην επεξεργασία, ενεργειακές απαιτήσεις, ακρίβεια και συνολική ταχύτητα παραγωγής. Έχει βοηθήσει στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος όπου πολλές εταιρείες μπορούν να ευημερήσουν αναπτύσσοντας λογισμικό για την έγκαιρη αντιμετώπιση λαθών πριν την εκτύπωση. Επιπρόσθετα, το CTP έχει αυξήσει τη σημασία της ακρίβειας στην ηλεκτρονική επεξεργασία, τα λάθη στους τσίγκους και την εκτύπωση είναι δύσκολο και δαπανηρό να διορθωθούν. Ευτυχώς, η τεχνολογική πρόοδος στην προεκτύπωση σημαίνει πως τέτοια καταστροφικά συμβάντα είναι σχετικά σπάνια. Λιγότερες επαναλήψεις λόγω λαθών σημαίνει λιγότερα απορρίμματα και νέα ώθηση προς τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων των εκτυπώσεων.

Πηγή: Αυτό το άρθρο παρουσιάστηκε από το Verdigris project, μία πρωτοβουλία της βιομηχανίας με σκοπό να ευαισθητοποιήσει σχετικά με τον θετικό περιβαλλοντικό αντίκτυπο των εκτυπώσεων. Αυτός ο σχολιασμός βοηθά τις εκτυπωτικές εταιρείες να εναρμονίζονται με τα περιβαλλοντικά πρότυπα και στο πως η φιλική προς το περιβάλλον εταιρική διοίκηση μπορεί να βοηθήσει να βελτιώσουν τα τελικά οικονομικά τους αποτελέσματα. Το  Verdigris υποστηρίζεται από τις παρακάτω εταιρείες: Agfa Graphics, Spindrift.click, EFI, FESPA, HP, Kodak, Kornit Digital, Ricoh, Splash PR, Unity Publishing και Xeikon.

 

Διαβάστε επίσης
02/11/2018 : Βιομηχανική εκτύπωση
14/07/2018 : Ελαχιστοποιώντας την μετανάστευση του μελανιού
10/07/2018 : Συμβουλές για αύξηση της ανταπόκρισης του Direct Mail
22/06/2018 : Το Direct Mail στην εποχή της αυτοματοποίησης
06/03/2018 : Περιβαλλοντικές επιπτώσεις του χαρτιού: μύθοι και αλήθειες
27/02/2018 : Digital Days 2018: Labels & Package Printing
08/02/2018 : European Sign Expo 2018
28/01/2018 : Αιγυπτιακό κυανό
07/01/2018 : Οι 4 κορυφαίοι τομείς που αναπτύσσονται ταχύτερα στη βιομηχανική εκτύπωση
28/12/2017 : Το Ultra Violet χρώμα της χρονιάς 2018 από την Pantone
30/11/2017 : Οι Γραφικές Τέχνες στο απόσπασμα
21/11/2017 : Πώς η ψηφιακή εκτύπωση κυματοειδών χαρτονιών δημιουργεί νέες ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις
18/09/2017 : Οι Ηπειρώτες τυπογράφοι της Βενετίας (μέρος 3ο)
17/09/2017 : Οι Ηπειρώτες τυπογράφοι της Βενετίας (μέρος 2ο)
16/09/2017 : Οι Ηπειρώτες τυπογράφοι της Βενετίας (μέρος 1ο)
15/09/2017 : ΤΥΠΟΓΡΑΦΙΑ - Η σπουδαιότητα της Ιστορικής γνώσης ως άρρηκτη συνέχεια της εξέλιξης (μέρος 2ο)
13/09/2017 : ΤΥΠΟΓΡΑΦΙΑ - Η σπουδαιότητα της Ιστορικής γνώσης ως άρρηκτη συνέχεια της εξέλιξης (μέρος 1ο)
10/07/2017 : Η θέση της HELGRAMED για την επαναλειτουργία του τμήματος ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
26/06/2017 : Η συμμετοχή της BIOMEX στη FESPA 2017
20/06/2017 : Η ΑΕΝΤΕΠ ΑΕΒΕ στη FESPA 2017
16/06/2017 : Πρωτοποριακή τελετή της Durst στο Brixen
14/06/2017 : Email Marketing: Ένα ισχυρό εργαλείο επικοινωνίας
07/06/2017 : Σημαντική και ενδιαφέρουσα η παρουσία της Zapadel στην FESPA 2017
02/06/2017 : Fespa 2017 - Η παρουσία της εταιρείας Tsekmeres
02/06/2017 : FESPA 2017: Μια επιτυχημένη έκθεση κατά γενική ομολογία
01/06/2017 : Horror Vacui* | Η αξία του κενού χώρου για το design και την οπτική επικοινωνία
30/05/2017 : FESPA 2017: Μια επιτυχημένη έκθεση για την Graphcom
29/05/2017 : Polyprint @ FESPA 2017
26/05/2017 : H Drupa 2020 μετακινείται μια εβδομάδα νωρίτερα
24/05/2017 : IMAGCO @ FESPA
19/05/2017 : Σκέψεις για τον κλάδο των Γραφικών Τεχνών
18/05/2017 : Η Canon στη FESPA 2017
18/05/2017 : Θερινό εργαστήριο Γραφικών Τεχνών | 9-16 Ιουλίου 2017
17/05/2017 : 100 Posters for Crete: Μια πρωτότυπη έκθεση αφισών γραφιστικής με θέμα την Κρήτη
17/05/2017 : Highlights από την FESPA 2017
11/05/2017 : Οι επισκέπτες τολμούν να τυπώσουν διαφορετικά στην φετινή μεγαλύτερη έκθεση της FESPA
03/05/2017 : Νέες μελέτες συσκευασίας για την ελληνική αγορά
28/04/2017 : 3 ελληνικές εταιρείες στην FESPA 2017
28/04/2017 : Δραματική συρρίκνωση στον Τύπο καταγράφει η ΕΛΣΤΑΤ





Google+ | Επικοινωνία | Όροι χρήσης | ΒΙΒΛΙΟ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ © 2006 All rights reserved Designed by ORGINSTUDIOS.COM