graphicarts.gr > > - 23 2019 | : 23/09/2019
-
  -
 
 
 
  -
 
 
 
  Drupa 2008
  Drupa 2012
  Drupa 2016
  Outside
  Graphica 2017

Marketing Services


Links

Ο σχεδιασμς της συσκευασας ενς προντος απαιτε να κοιτξετε το σχδιο μσα απ τα μτια του καταναλωτ. Η συσκευασα πρπει να ξεχωρζει απ τις συσκευασες λλων παρμοιων προντων στο ρφι και επσης να μπορε να στοιβαχτε στα ρφια και τις αποθκες των καταστημτων. Περπου 30.000 να καταναλωτικ προντα λανσρονται κθε χρνο, με το 95% αυτν να αποτυγχνει. Ο ανταγωνισμς με χιλιδες λλα να προντα σημανει τι ο σχεδιασμς της συσκευασας σας πρπει να προσελκει ανθρπους απ κοντ και απ απσταση.

ταν λοιπν ξεκινσετε να σχεδιζετε την πρτη σας συσκευασα, χετε κατ νου τις παρακτω συμβουλς.
 

1. Κατανηση του κοινο-στχου

Σκεφτετε το κοιν-στχο σας: πο ψωνζουν και τι τους ενδιαφρει; Σε ποια καταστματα και που μσα σε αυτ τα καταστματα θα υπρχει το προν; Ακμη και η θση κνει τη διαφορ στο σχμα και το μγεθος που πρπει να επιλξετε για την συσκευασα σας. Πριν ξεκινσετε λοιπν να σχεδιζετε, σκεφτετε πως θα φανεται μσα στο κατστημα.

Θα πρπει επσης να λβετε υπψιν τις πληροφορες που συνθως αναζητ ο υποψφιος αγοραστς πριν την αγορ ενς προντος. Μπορε κανες να βρει εκολα αυτς τις πληροφορες σε αυτν την συσκευασα;

Τα ρολγια Festina χουν μια απ τις πιο ενδιαφρουσες συσκευασες που κυκλοφορον. Ο σχεδιαστς χει καταλβει τι το κοιν-στχος αναζητ να πραγματικ αδιβροχο ρολι, τσι σχεδασε μια διφανη πλαστικ συσκευασα γεμτη νερ. Δεν υπρχει αμφιβολα τι το προν εναι αδιβροχο με αυτν τον τπο συσκευασας.
 

2. Σκεφτετε την παλτα χρωμτων του εμπορικο σματος

Το εμπορικ σμα χει δη μια παλτα χρωμτων. Πρπει λοιπν κθε προν που κυκλοφορε απ αυτ το εμπορικ σμα να εναι αναγνωρσιμο μεσα, με παρμοια χρματα και σχεδιασμ στη συσκευασα. Ανεξρτητα απ το πο υπρχει το εμπορικ σμα το προν, η παλτα χρωμτων θα πρπει να εναι η δια για να αυξσει την αναγνριση της μρκας.

Ταυτχρονα, πρπει να χετε κατ νου τι κρβεται η ψυχολογα πσω απ τις επιλογς χρωμτων. Για παρδειγμα, οι νθρωποι συνδουν το κκκινο με την ενργεια και το πθος, αλλ συνδουν το μπλε με την αυθεντικτητα. Αν σχεδιζετε να πακτο για να λογισμικ οικονομικν, το μπλε εναι μια καλτερη επιλογ, καθς οι νθρωποι το βλπουν ως αξιπιστο.

Το Windex δεχνει να προν αξιπιστο και κλασικ. Το μπλε χρμα του υγρο φανεται μσα απ το διαυγς μπουκλι και η ετικτα χει βαθ μπλε χρμα. Ωστσο, προσθτουν και να κκκινο κεμενο για να προσελκσουν την προσοχ των καταναλωτν και να δημιουργσουν ενθουσιασμ.

 

3. Μελετστε τις τρχουσες τσεις στη συσκευασα

Υπρχουν πολλς καινοτομες στον σχεδιασμ συσκευασας προντων. Μθετε ποιες συσκευασες ταιριζουν καλτερα στον κλδο σας. Αναζητστε τρπους για να ικανοποισετε τις προσδοκες, εν εξακολουθετε να ξεχωρζετε απ τον ανταγωνισμ.

Στην αρχ του σχεδιασμο, μιλστε στον κατασκευαστ της συσκευασας του προντος και στον εκτυπωτ των ετικετν σας για το τι εναι δυνατν απ την ποψη της τεχνολογας. Ορισμνες ιδες μπορε να εναι υπερβολικ δαπανηρς για την παραγωγ πρα ​​απ τις δυναττητες του εκτυπωτ σας.

Θα πρπει επσης να μιλσετε με την εταιρεα εκτπωσης σχετικ με ειδικς εφαρμογς, πως η χρυσοτυπα και η προσθκη QR κωδικν διαδραστικν στοιχεων.

Η σοκολτα Manos de Cacao διαθτει ετικτες που εναι αρκετ απλς αλλ χουν μια χρυσ σφραγδα που τις κνει να φανονται ξεχωριστς και να στοχεουν στους πιο «ακριβος» λτρεις της σοκολτας.

 

4. Κατασκοπεοντας τους ανταγωνιστς

Ξοδψτε χρνο μελετντας λλα προντα του εδους. Κρατστε σημεισεις σχετικ με τη συσκευασα του προντος. Τι σας ρεσε και τι χι σε αυτ τη συσκευασα;

Μελετστε το σχμα της συσκευασας του προντος και τα χρματα που χρησιμοποιονται. Πς θα ξεχωρσει η επωνυμα σας, εν εξακολουθε να ικανοποιε τις προσδοκες; Να θυμστε τι μελεττε τον ανταγωνισμ χι για να τον αντιγρψετε αλλ για να διαφοροποιηθετε.

Εν δεν χετε δη μια παλτα χρωμτων στο εμπορικ σμα σας, επιλξτε χρματα που να χουν νημα, αλλ και να ξεχωρζουν απ τον ανταγωνισμ. Το προν σας πρπει να ξεχωρζει στο ρφι ανμεσα σε μια «θλασσα» παρμοιων προντων. Αν χετε δη μια παλτα χρωμτων, σκεφτετε τι μπορετε να προσθσετε για να τραβξετε την προσοχ.

Το ισοτονικ ποτ Revive εναι να ποτ που περιχει βιταμνες και ηλεκτρολτες. Υπρχουν πολλ προντα στην αγορ με παρμοια συσκευασα, τσι το Revive ξεχωρζει προσθτοντας μια ετικτα με τονικς διαβαθμσεις και ζωντανς αποχρσεις.
 

5. Εξετστε πς αγορζει το κοιν-στχος

Ξοδψτε χρνο σκεπτμενοι τις μεθδους που το κοιν-στχος σας χρησιμοποιε κατ την αγορ ενς ττοιου τπου προντος. Σε τι εδους καταστματα πηγανουν; Πηγανουν σε φυσικ καταστματα αγορζουν ηλεκτρονικ;

Ο συνολικς σχεδιασμς της συσκευασας χει σημασα, ανεξρτητα απ το πο θα αγορσει ο καταναλωτς το προν. Ωστσο, σε να κατστημα, ανταγωνζεστε λλα προντα και πρπει να εξετσετε πς φανεται η συσκευασα στο ρφι ανμεσα σε λες τις λλες. Online, χρειζεστε μνο να σχδιο που τραβει την προσοχ του χρστη και καθορζει το προν σας.

Οι σοκολτες Kiss My Keto κυρως πωλονται στο διαδκτυο, οπτε δεν ανταγωνζονται υποχρεωτικ λλες σοκολτες και σνακ στο ρφι ενς σοπερ μρκετ. Ωστσο, ο σχεδιασμς τους εξακολουθε να ξεχωρζει χρησιμοποιντας να μπλε παστλ χρμα για την σοκολτα αμυγδλου. Πολ λγες σοκολτες χρησιμοποιον αυτ το χρμα. Σε περπτωση που θα επιλξουν να προχωρσουν με μεγλη διανομ λιανικς στο μλλον, αυτ το σχδιο θα τους βοηθσει να προσελκσουν το ενδιαφρον ανμεσα σε λλες σοκολτες.

 

6. Κατανηση γραμματοσειρν και λογτυπων

Οι γραμματοσειρς που χρησιμοποιετε λνε την ιστορα του εμπορικο σας σματος. Αν πουλτε να νεανικ προν, η προσωπικτητα της γραμματοσειρς πρπει να αντανακλ τη νετητα και τη ζωντνια. Απ την λλη πλευρ, αν πουλτε κτι με σοβαρ χαρακτρα, θα πρπει να χρησιμοποισετε μια γραμματοσειρ sans-serif και να διατηρσετε μια σοβαρ προσγγιση.

Η μρκα σας θα πρπει δη να διαθτει κποιες οδηγες σχεδασης και κποιες γραμματοσειρς που χρησιμοποιονται συνθως για το λογτυπο και την επικοινωνα. Ακολουθστε τα πλασια αυτν των οδηγιν, αλλ επσης επιλξτε μια γραμματοσειρ που λειτουργε καλ με τον σχεδιασμ της συσκευασας του προντος.

Μπορετε να χρησιμοποισετε λγη δημιουργικτητα ταν επιλγετε να προσθσετε χρματα να προσαρμσετε το μγεθος του λογτυπου. Ωστσο, τα πντα θα πρπει να παραπμπουν στο εμπορικ σμα ειδικ σε σους εναι δη οπαδο αυτν των προντων. 

Το τζιν Wild Island χει να λογτυπο με μια διακοσμητικ γραμματοσειρ με τη λξη «Thirst» (δψα). Ωστσο, αυτ δεν λειτουργε τσο καλ με τον σχεδιασμ των φιαλν τους, τσι χουν χρησιμοποισει για το υπλοιπο κεμενο  μια απλ γραμματοσειρ sans-serif.

 

7. Καθορστε το τι θα υπρχει επνω στην συσκευασα

Αφο χετε στο μυαλ σας να γενικ σχδιο, ερευντε τα στοιχεα που θλετε να συμπεριλβετε στη συσκευασα. Το γραπτ κεμενο εναι το πιο σημαντικ, μπορετε να το συμπυκνσετε; Τι εικνες θα θλατε να συμπεριλβετε και πς συνεργζονται με τα λλα στοιχεα του σχεδιασμο; Μην ξεχσετε τι κπου θα πρπει να υπρχουν γραμμωτο κδικες και εμπορικ σματα.

Εναι σημαντικ να υπρχει ισορροπα ανμεσα στις απαιτομενες πληροφορες και το μνυμα που θλετε να περσετε να εναι ανμεσα σε αρκετ λευκ χρο για να δνετε να «διλειμμα» στα μτια των καταναλωτν και να αποφγετε το «παραφρτωμα».

Το Munch'n χρησιμοποιε κεν χρο στο σχεδιασμ της συσκευασας για να αναδεξει το πραγματικ προν. Το μικρ λογτυπ τους, με το ανοιχτ στμα, εναι η τλεια προσθκη, στην κατ λλα διφανη συσκευασα, που τονζει τα φροτα.

 

8. Σχεδιστε τα εππεδα της συσκευασας

Οι περισστερες συσκευασες που θα χρειαστε να σχεδισετε θα πρπει να χουν πολλαπλ εππεδα. Θα χρειαστε συσκευασα για το πραγματικ προν καθς και να εξωτερικ κουτ που μεταφρεται στο κατστημα στον αγοραστ.

Πριν σχεδισετε, σκεφτετε ποια απ αυτ τα εππεδα εναι απαρατητα για το προν και ποιος τα βλπει. Πς μπορετε να τονσετε καλτερα την επωνυμα σε κθε εδος αγοραστ; Ο τρπος με τον οποο παρουσιζετε την επωνυμα σας σε ναν υπλληλο καταστματος δεν μπορε να εναι διος στον τελικ καταναλωτ.

Τα στρεδια True Chesapeake ρχονται μσα σε να κιβτιο με το λογτυπο της μρκας που διαθτει τα χρματα του προντος που περιχει, π.χ. το γαλζιο για τα «Skinny Dippers» και το πρσινο για τα κανονικ στρεδια.

 

9. Εκτυπστε δεγματα

Αφο δημιουργσετε το προν σας, εκτυπστε δεγματα με κανονικ 3D εκτυπωτ. Χρησιμοποιστε κθε κομμτι του συνολικο σας σχεδου, στε να χετε μια πλρη ασθηση για το πς φανεται η συσκευασα ολοκληρωμνη. Βεβαιωθετε τι οι εικνες εναι καθαρς και το κεμενο ευανγνωστο. Εναι λα εκε που πρπει και πως τα εχατε φανταστε;

Κντε τις απαρατητες διορθσεις και, στη συνχεια, εκτυπστε και λλα δεγματα μχρι να εναι τλειο.

Κποτε η Kleenex σχεδασε να κουτ για χαρτομντηλα που μοιαζε με μια φτα καρποζι. Προσξτε το μοναδικ σχμα της συσκευασας και τον τρπο με τον οποο τα γρμματα και η εικνα ευθυγραμμζονται τλεια. Οποιαδποτε ασυνθιστη συσκευασα τραβει την προσοχ, αλλ απαιτε πολλ δεγματα και δοκιμς στε να εξασφαλιστε η σωστ λειτουργα της.
 

10. Δοκιμστε λες τις εκδοχς

Μλις κνετε να δεγμα, δοκιμστε τι πιστεετε τι θα λειτουργσει σωστ και θα τραβξει το ενδιαφρον. Εν νομζετε τι να συγκεκριμνο χρμα θα ξεχωρσει στα ρφια των καταστημτων, αγορστε τα προντα των ανταγωνιστν σας και τοποθετστε τα πως θα ταν και σε να κατστημα. Ξεχωρζει το δικ σας χι;

Πς κθεται στο ρφι; Εναι σταθερ πφτει; Το τελευταο πργμα που θλετε εναι μια ασταθς συσκευασα που πφτει κθε φορ που κποιος την κοιτζει.

Η Zest χρησιμοποιε μια ορθογνια συσκευασα, η οποα μπορε να τοποθετηθε ετε στη σειρ ετε πνω απ λλες σε να ρφι. Το νοιγμα που χει μπροστ δεχνει το πραγματικ σαπονι, τσι στε ο καταναλωτς να γνωρζει ακριβς τι αγορζει.

 

11. Συγκεντρστε σχλια

Το επμενο βμα στη διαδικασα εναι η συλλογ πληροφοριν - τσο για τον πελτη που χετε σχεδισει την συσκευασα του προντος του αλλ και για να βεβαιωθετε τι ο σχεδιασμς της συσκευασας σας πραγματικ θα χει απχηση στους καταναλωτς. Κντε μερικς ρευνες σε ομδες ανθρπων και δετε ποια εναι η ανταπκριση στο σχδιο της συσκευασας.

Κοιτξτε τις συσκευασες των ανταγωνιστν σας για δετερη φορ. Εναι η δικ σας αντξια; Εναι μπως καλτερη απ τις δικς τους;

Θα πρπει επσης να λβετε υπψιν τη μελλοντικ ανπτυξη της εταιρεας και πως μπορε αυτ η συσκευασα να τροποποιηθε. Δεξτε πς μπορε να προσαρμοστε το συγκεκριμνο σχδιο για μελλοντικ προντα, δημιουργντας μερικ πρσθετα δεγματα σε διαφορετικ χρματα με λλες εικνες.

Οι συσκευασες των πινλων Poilu Paint προσθτουν μια ασθηση χιομορ, αφο παρομοιζουν τις τρχες των πινλων με μουστκια.

 

12. Συζητστε με τον εκτυπωτ

Μετ τα δεγματα και τις δοκιμς, ρθε η ρα να εκτυπσετε το πραγματικ προν. Μθετε σε ποια μορφ αρχεου προτιμ ο εκτυπωτς σας να στελετε το σχδιο. Βεβαιωθετε τι η ανλυση εναι αρκετ υψηλ, για την επτευξη μιας καθαρς εικνας στις τελικς συσκευασες.

Θα πρπει επσης να ζητσετε μια τελικ συσκευασα ως απδειξη, πριν ξεκινσετε την τελικ εκτπωση σε μεγλο τιρζ. Διπλοτσεκρετε τα πντα, πως το πχος των τυπωμνων ετικετν και το μγεθος και το σχμα των κιβωτων και της εξωτερικς συσκευασας. Τοποθετστε το προν μσα στη συσκευασα για να βεβαιωθετε τι λα ταιριζουν και λα φανονται πως θλετε. Εναι φθηντερο να ξοδψετε λγο επιπλον χρνο διασφαλζοντας τι λα εναι τλεια, απ το να εκτυπσετε χιλιδες συσκευασες που τελικ δεν λειτουργον.

 

Περισστερο απ να μορφο κουτ

Η συσκευασα του προντος εναι πολλ περισστερα απ να μορφο κουτ με να φιγκο. Προστατεει το προν σε λο το ταξδι του απ το εργοστσιο στο κατστημα στο σπτι του τελικο καταναλωτ. Ο συνδυασμς λων των στοιχεων, χρματα, διταξη, κεμενα, φωτογραφες και λειτουργικτητα, απαιτε πολ χρνο και προσπθεια, αλλ το αποτλεσμα εναι μια χρσιμη συσκευασα που προσελκει το ενδιαφρον του καταναλωτ.

17/07/2019 : UV LED ;
08/07/2019 : 6
05/07/2019 : VS Sublimation Printing
25/06/2019 :
18/06/2019 : T 2019 Design Animation Projects
26/03/2019 : 18 tips illustrator
15/12/2018 :
02/11/2018 :
14/07/2018 :
10/07/2018 : Direct Mail
22/06/2018 : Direct Mail
06/03/2018 : :
27/02/2018 : Digital Days 2018: Labels & Package Printing
08/02/2018 : European Sign Expo 2018
28/01/2018 :
07/01/2018 : 4
28/12/2017 : Ultra Violet 2018 Pantone
30/11/2017 :
21/11/2017 :





Google+ | | | 2006 All rights reserved Designed by ORGINSTUDIOS.COM